Inför: Hot Rod Show Ryssland 2011

Stellan_Clausen
23 september 2010 · 635 Inlägg

Tjena grabbar och tjejer...

Mina ryska vänner i "Russian Hot Rod Club" undrar om jag kan sprida lite info om Hot Rod Show i ryssland nästa år i september månad 2011..  datumet har jag ej fått då det inte är bestämt än... men platsen är Novgorod. Cirka 400 km från St.Petersburg... se kartlänken... kan bli en trevlig semester nästa år, mer info kommer !!!! 

http://maps.google.com/maps?hl=en&i … 21&z=7

Drfrasse Trabant und Saab Uber alles:) 14
23 september 2010 · 1 035 Inlägg

måste man ej ha uppehållstillstånd i Ryssland? hade varit lite små fräckt att komma över o se på rysk bilbyggarkonst (:

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14
Saab 9000 cse 2.3T a50 "Fidelli" (1998)
Trabant 1.1 "Sportcombi Trabi" (1990)
Mazda 323 GLC "Kadaffi rwd" (1979)
Stellan_Clausen
23 september 2010 · 635 Inlägg

Drfrasse skrev:
måste man ej ha uppehållstillstånd i Ryssland? hade varit lite små fräckt att komma över o se på rysk bilbyggarkonst (:

Om man måste ha uppehållstillstånd i Ryssland vet jag inget om, men du har ju ett helt år på dej att fixa ett sånt om det nu krävs... ryssarna är ett duktigt folk på bilbyggarkonst !!

DasAuto
19 juli 2012 · 2 751 Inlägg

Hot_Rod_Nisse skrev:

Drfrasse skrev:
måste man ej ha uppehållstillstånd i Ryssland? hade varit lite små fräckt att komma över o se på rysk bilbyggarkonst (:

Om man måste ha uppehållstillstånd i Ryssland vet jag inget om, men du har ju ett helt år på dej att fixa ett sånt om det nu krävs... ryssarna är ett duktigt folk på bilbyggarkonst !!

Uppehållstillstånd ska man väll ha om man skulle vilja flytta dit, men det räcker väll med att ansöka om visum.

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang