Köpråd!! opel calibra 16v -91

beman12346
28 juli 2012 · 7 Inlägg

Ok! Tack för svaren!big_smile de kanske blir något annat dåsmile bmw är nog mitt nästa projekt isf. Men problemet är att jag måste ha en fungerande bil hela tiden. Och ska jag köpa en original så måste jag ju "pimpa" upp den. Tiden eller pengarna har jag inte än för att kunna köpa allt som jag vill att min bil ska ha:/ än går jag i skola och vill ha en snygg bil som bara är att köra direkt efter köp. Z

Jag har tittat på olika hemsidor som har bilar men jag hittar ingen som fångar mitt intresse. Finns det kanske någon hemsida som har stylade bilar till ett pris på 20-25 tusen? Mer kan inte en 18 åring lägga ut i dagsläget tyvärr.

BMW E36 316i "power åket" (1996)
xlimit
28 juli 2012 · 51 Inlägg

http://www.blocket.se/kronoberg/Opel_Ca … 14&w=3
det finns massa calibror som e riktigt stylade för den priset på  blocket
annars kan ju alltid åka tlll tyskland o köper en från mobile.de

min  calibra e från tyskland kostade mig 5000kr bara för en 94
annars får du leta ganska länge men jag rekomenderar att du köper en vanlig coupe eller 3 dörrars model o sen när du får lite pengar över kan du antingen bygga om den helt själv med glasfiber o bonocell eller köpa ett färdigt paket för ca 7000kr beroende på vad du vill ha eller nåt begagnat för betydligt billigar huvudsaken är väll att hitta en bill för den priset so du tycker om mvh xlimit. lycka till

Senast redigerat av xlimit (28 juli 2012)

xlimitstyling
beman12346
28 juli 2012 · 7 Inlägg

ok tack! ska fortsätta att luska i dehär. Tack alla för svar!

BMW E36 316i "power åket" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang