Vad tycker ni om Volvo 740

Saab_girl C70 byggande djurvårdare
12 mars 2007 · 545 Inlägg

Finns snygga 740, o de finns fula 740, precis som med alla andra bilar!!

Två ord räcker, SAAB knäcker
Aga_Diff Bärs!
12 mars 2007 · 3 456 Inlägg

ChixZ skrev:
volvo 740 är en jevla bonnakonteiner på hjul, VOLVO RÄJSING i framrutan och chromeade navkapslar med spinners...HAHAHAHAH så jävla FUL!!!!!

¨
som vanligt är det en körkorts lös moppe pojke som skriver....

Hur som, 740'n är i mitt tycke inte heller den snyggaste bilen som tillverkats, men ja gnäller inte för det! dom är stryktåliga, billiga reservdelar & bakhjulsdrift... vad mer kan man behöva? Javisst, dom är slöa men dom tillverkades med turbo åxå, och jag antar att dom flesta här har sett "530hp 740'n" från hedberg-production eller? inte slö precis... och det är ju en volvo 740? men det är klart man sett fula 740's, men jag har sett fler frächa/snygga 740's!

Senast redigerat av Aga_Diff (12 mars 2007)

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Aerodynamik ...
12 mars 2007 · 7 120 Inlägg

Enligt mig är Volvo 740 en ful bil men den är säkert bra och pålitlig.

peter_1976 JDM
12 mars 2007 · 2 201 Inlägg

speciellt en kommentar här, behöver inte säga vilken, fick mig att tänka på en sak. ägare av ett specillt ett bilmärke (gissa vilket) säger att alla andra är skit

Bi0HaZZarD Speed FMK
12 mars 2007 · 849 Inlägg

Var nyss en dånhär tråd som slutade i total pajkastning. kan inte någon snäll moderator bara låsa tråden på en gång?

Till trådskaparen: Symptomet av att förolämpa en volvo ser du på dina poäng på din bil. har inte röstat ner den själv. har inte röstat på din bil alls för att vara ärlig. Men andra volvo fanatiker gör de. Du gör nog bäst i o ta din bil offline någon dag eller 2 tills det lugnat sig. Om du bryr dig om dina poäng vill säga tongue

Mvh Ludde

eriksson87
12 mars 2007 · 590 Inlägg

Jag gillar bilen.! Inte att den är snygg men den e ju inte ful heller=)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang