Köpråd: Lyxig & Komfortabel bil för max 10K.

Rquired Allmänt envis
16 augusti 2012 · 12 512 Inlägg

CHEEVA skrev:

Rquired skrev:

zemet skrev:

Men om jag har förstått  rätt så spelar det inte så stor roll om bilen har lite defekter  eftersom bilen varken behövde vara skattad  eller bes. Då kan man ju troligen få en 730 som är fräsch i inredningen osv vilket var det TS  sökte. Tror man kan få en ganska fräsch GDS  730 för 10k?

Jo visst har du rätt, och jag har kanske en skev bild av marknaden men upplever att friska och omhändertagna 7-serie aldrig eller ytterst sällan som GDS i den prisklassen.

Exemplar som tillbringat nätterna på bredden runt den lokala korvkiosken iklädd fälgar värda mer än bilen har däremot en förmåga att landa på annons som GDS oavsett märke, och en sådan bil hade jag aldrig köpt för det blir billigare i längden att köpa en bra bil från början än att renovera upp en mer eller mindre slutkörd likadan. smile

har en vän som köpte en 735 (?) som var väldigt fräsch ! för 9500kr  var karossen innan e38, vet inte namnet på den

man kan hitta gamla lyx bilar som är fräscha för små pengar idag smile de är inte värda ett smack längre

E32 heter karossen du söker, och fina sådana har börjat bli mycket eftertraktade framför allt entusiasterna skriker högljutt efter dem och tjurar över att de flesta exemplar är så sunkiga. Din kompis gjorde i så fall ett klipp, det kanske trådskaparen lyckas med också men jag hade inte räknat med det. smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Presidento Of World
16 augusti 2012 · 3 306 Inlägg
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
Truckeroffe Ovejävel!
17 augusti 2012 · 261 Inlägg

Finn många fina BMW med skön komfort o bra utrustning.
Även Audi V8 e fina bilar, har haft båda men kör nu runt i ett turboskåp modell 945.
Den fungerar väldigt bra till både bekväm vardagsåka och plåga runt med.

Och alla finns för runtomkring 10K.

Kör du så dör du!
Audi S6 4.2 (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang