Cefyra Bil/Amigos bil

kaffesandra
18 juli 2012 · 2 Inlägg

Är det någon som har erfarenheter av Cefyra Bil i Kristianstad fd Amigos bil?
Hur blev ni bemötta? Köpte ni bil? Fungerade den bra? Om den inte fungerade bra, hur togs problemet om hand då?

Tacksam för information smile

Muttley
18 juli 2012 ·

Finns tråd om de här. Om de har blivit seriösa och faktiskt skaffat sig en f-skattesedel nu vet jag inte.
De var inte ett seriöst företag som Amigos åtminstone.

Du har ju redan skrivit om företaget???  Skapar du denne tråd bara för att smutskasta?

http://svartlista.se/index.php/bil-bat- … nstad.html

Gammal tråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=199596


Känns som att du skapat kontot bara för att du haft otur med din bil?
Nej de är inget företag man ska lita på om de strular, vilket du själv märkt redan.

tobbe456
18 juli 2012 · 335 Inlägg

Om konsumentrådgivaren inte "verkar bry sig" enligt din tråd där, så innebär det nog att du inte har nog med kött på benen....

Volvo C30 T5 "Momentum" (2007)
kaffesandra
20 juli 2012 · 2 Inlägg

Jag vill bara veta om det finns fler som har stött på honom. Det var inte konsumentvägledaren som inte bryr sig utan ägaren för cefyra bil.

Muttley
20 juli 2012 ·

Tror de flesta unvdikit honom eller de som finns på garaget.

Jag hoppade att ens åka och titta på bilar hos de när jag köpte bil sist. Just för de var en skojare.

Maverix
20 augusti 2012 · 1 Inlägg

Jag var intresserad av  en smärre "överprisad" bil som var satt till 59000 kr. (jag trodde faktiskt att den var felprisad) Jag ringde och ifrågasatte priset då listpriset hos handlare skulle vara ca 40900. Han frågade mig vad jag ville ge och jag sa 40900 med lite skoj i rösten och trodde vi skulle få igång en dialog. Säljaren skrek  "är du knäpp, sänka med 19000 kr! Sedan kastade han på luren. Som sagt, jag ville få igång en prisdiskussion men blev behandlad som skit. Jag var stött och upprörd så jag försökte ringa flera gånger men han kastade på luren hela tiden. SERIÖST. Akta er noga för denna bilskojare.

Senast redigerat av Maverix (20 augusti 2012)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang