Ev så kan det vara stora relät som har gått sönder/hängt sig.
Och om det fortfarande ser ut ungefär som på Seaten, så borde du ha ett par säkringar på batteriet. En av dessa 3? säkringar är till fläktrelät. Dra ur den och stoppa i den sen när fläkten ev. då har stannat.
Slå på tändningen/starta bilen och stäng sen av och se om samma problem kvarstår. Isf. är det dags att byta relä.
Men glöm för tusan inte att stoppa i säkringen om du ska köra med bilen, för då startar inte fläkten.
Kan sätta min ena pungkula på att det är motortempgivaren. Gör en avläsning så har du svaret
Givarn som sitter på kylaren är det som behövs bytas
Var inte så säker på det, Även motortempgivaren kan få fläkten att gå pga av att bilen tror att den är varmare än vad den är. Samt att det är mycket vanligare motortempgivaren går en termogivaren på kylaren.
Underliga äro Herrens vägar, sa prästen när han körde i diket