3131
Sök

Tid för nytt projekt, men vad?

173 Inlägg
29 april 2012
Trådstartare
hallå alla där ute i garage världen!

Som rubriken lyder så är det dax för något nytt. Men har jätte ångest över vad det ska bli.
Ha just nu ögonen på Bmw e34. Men det verkar vara svårt att hitta exempel coilovers till dom?

Någon som har några andra tips? stuket är tänkt att vara Stance/tyskstuk

Mvh
marcus

Projeksemster!
Nytt kommer när orken och motovationen är tillbaka! :)

173 Inlägg
29 april 2012
Trådstartare
men det är väldigt mycket pengar. hade hoppats på att det fanns billigare som det finns till typ golf tongue

Projeksemster!

Lowlife
809 Inlägg
29 april 2012
bmw är oftast snäppet dyrare, men tycker du ska köra hårt på e34 dem blir grymt snygga i stance/tyskstuk ! big_smile

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
29 april 2012
schmiedmann har billiga coils, finns till min e36a för runt 2000-2500 borde finnas till e34 också tongue

Lobster knife fight

173 Inlägg
29 april 2012
Trådstartare
ConXraid skrev:
bmw är oftast snäppet dyrare, men tycker du ska köra hårt på e34 dem blir grymt snygga i stance/tyskstuk ! big_smile

jo det är ju så! men är sjukt sugen på e34 tycker verkligen om dom, och får man ner dom på marken är dom så löjligt feta! men måste hitta en bra utgång och kolla upp dela så jag inte står där sen och inte hittar något tongue

Projeksemster!

173 Inlägg
29 april 2012
Trådstartare
Jeqpe skrev:
schmiedmann har billiga coils, finns till min e36a för runt 2000-2500 borde finnas till e34 också tongue

Får kolla upp detta smile

Projeksemster!

Voodoo
1 444 Inlägg
26 augusti 2012
roligare med  bilar som de inte  finns  coils till som tex min bil där man får försöka modda om sj smile

http://maxboom.fi Finsk Bilstereo forum

Sök