Kortfattat så söker jag angel eyes till min volvo s70 1997. Hittar inget bra, vill att det ska lysa bra, hittils har jag bara hittat något där det var x antal dioder eller nått men det var inte tätt nog så det såg bara ut som skrot enligt mig... Är det någon som gjort egna eller kan länka så det bara är att köpa? Vet inte hur det blir att köpa nytt då det kanske lyser upp för mycket ljus och det inte bildar en riktigt klar ring om man säger så...
Det folk gör är att montera egna angel eyes-ringar, för dem säljs inte med ringar.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Han hjälper mig alltid faktiskt med mina problem samt funderingar, schysst är han Tråkigt nog så hade den dära varan "utgått", annars hade jag köpt direkt