Race med vanliga bilar i 4 timmar 26/8 Sala racing park

krutcupen race for alla
9 augusti 2012 · 40 Inlägg

www,krutcupen.se

kör den 26/8  race med standardbilar i 4x1 timme all info finnes på hemsidan  välkomna  Fri Entre start 11,00

krutcupen
email krutcupen@hotmail.se
www.krut-cupen.info.se
Piratstikin 2015 Dbakuten.
11 augusti 2012 · 5 092 Inlägg

kul & komma och kolla kanske iallafall smile

PLindblom
13 augusti 2012 · 1 200 Inlägg

krutcupen skrev:
www,krutcupen.se

kör den 26/8  race med standardbilar i 4x1 timme all info finnes på hemsidan  välkomna  Fri Entre start 11,00

Jag har lite svårt att begripa mig på informationen, måste jag säga. I trådens rubrik står det "Race med vanliga bilar i 4 timmar". I ditt inlägg står det 4x1 timme, på er hemsidas förstasida står "5 timmars uthållighetslopp" och i prislistan hittar jag bara "3-4 timmar race dag".

Vad i hela friden är det som gäller?

Om man går efter prislistan så står det att bil ingår, stämmer det? Vad menas med "vid seger pokal" och "vid snabbaste tid pokal"?

Om bil inte ingår, måste man ha med sig en bil som är skattad, försäkrad och besiktad eller räcker det med vilket skrot som helst?

Svaren på några av dessa frågor kan vara idé att ta med på hemsidan. Jag som tycker att spektaklet låter kul och är intresserad av att deltaga finner det oerhört frustrerande att inte hitta svaren på de mest uppenbara frågorna.

Edit: "Presentkort kan köpas genom kontakta oss
ett presentkort kostar 1700 kronor och fungerar 1 år efter köp."


Betyder detta att det blir 300kr billigare att prova på racing om man köper ett presentkort åt sig själv än om man betalar på vanligt sätt? Om inte, vad avser presentkortet?

Senast redigerat av Minister (13 augusti 2012)

krutcupen race for alla
19 september 2012 · 40 Inlägg

Minister skrev:

krutcupen skrev:
www,krutcupen.se

kör den 26/8  race med standardbilar i 4x1 timme all info finnes på hemsidan  välkomna  Fri Entre start 11,00

Jag har lite svårt att begripa mig på informationen, måste jag säga. I trådens rubrik står det "Race med vanliga bilar i 4 timmar". I ditt inlägg står det 4x1 timme, på er hemsidas förstasida står "5 timmars uthållighetslopp" och i prislistan hittar jag bara "3-4 timmar race dag".

Vad i hela friden är det som gäller?

Om man går efter prislistan så står det att bil ingår, stämmer det? Vad menas med "vid seger pokal" och "vid snabbaste tid pokal"?

Om bil inte ingår, måste man ha med sig en bil som är skattad, försäkrad och besiktad eller räcker det med vilket skrot som helst?

Svaren på några av dessa frågor kan vara idé att ta med på hemsidan. Jag som tycker att spektaklet låter kul och är intresserad av att deltaga finner det oerhört frustrerande att inte hitta svaren på de mest uppenbara frågorna.

Edit: "Presentkort kan köpas genom kontakta oss


Det är så att Krutcupen har många olika upplägg på racing och om du är intresserad av att tävla så bästa sättet är att gå till fliken "tävla" då kommer du till ett forum där den mesta informationen finns eller meila oss gärna för att få svar på dina funderingar  mvh krutcupen@hotmail.se  adress till tävla med krutcupen  http://krut.egetforum.se/

ett presentkort kostar 1700 kronor och fungerar 1 år efter köp."


Betyder detta att det blir 300kr billigare att prova på racing om man köper ett presentkort åt sig själv än om man betalar på vanligt sätt? Om inte, vad avser presentkortet?

krutcupen
email krutcupen@hotmail.se
www.krut-cupen.info.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang