BRL Streetmeet Trollhättan 22 September 2012, + karavan-ide

offfroad Män med stil kör dieselbil
20 september 2012 · 595 Inlägg

Välkommen till BRL Streetmeet i Trollhättan Lördagen den 22 September.

BRL Streetmeet är lokala bilträffar som vi arrangerat i anslutning till våra butiker i många år. På träffarna finnas det alltid fräcka demobilar, db-tävling och heta erbjudanden i butikerna.

Tid: 11-16

Adress: Anes väg 5, Överby (Vid McDonalds)

Fri dB-Mätning: Under hela dagen kommer vi att ha fri dB-Mätning i anslutning till butiken. Ett riktigt bra tillfälle för alla som vill testa vad sin anläggning går för. (ingen tävling)

Vi kommer att ha ett flertal tuffa demobilar på plats.

Butiken kommer att vara full av unika erbjudanden från välkända varumärken som Alpine, JBL, MTX, JVC, Kenwood, Pioneer, Kicker, GAS, DLS m.m.

Varmt välkommen till BRL Streetmeet i Trollhättan!
0520-832 80

finns det några här som är intresserade att åka ner till Ulricehamn efter Brl-streetmeet ?, det är ca 115km bort (2h )och där kommer USSR (Ulricehamns Stance & Street Racing) att hålla en bilträff, jag kommer att åka dit kanske finns det fler intresserade så blir det en mini-karavan..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=253816

Har en egen cnc-fräs, arbetar med mdf, trä, aluminium-(experimentellt) för tillfället , behöver du något utfräst så är det bara att pm'a
shidapu Herr
21 september 2012 · 851 Inlägg

Jag kommer troligast inte åka, så ekonomin inte tilllåter längre resor än till Streatmeet.
men upp dit ska jag och spela en trudilutt.. smile
Måste ju se vad bilen går för

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
D_Carlsson Bonntrimmare
21 september 2012 · 620 Inlägg

Håll koll i thn senare på kvällen istället så lär du se att det händer grejor där med

Senast redigerat av D_Carlsson (21 september 2012)

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang