Köpråd Mitsubishi EVO 8

NKM-Rani Fotograf
3 juli 2012 · 1 000 Inlägg

CrilleD skrev:
Babbel babbel. Ingen var intresserad av Supra.

Verkade evon du kikade på sjysst?

Hej!
Bilen var riktigt snygg och jätte fin skick både utsidan och insidan! Gick väldigt fint i motor och lådan, dock lite slitna däck men det var inget att oroa sig för och fördelningslåda var inga problem på heller!

Vi kom överens om allt och att jag skulle hämta bilen nu på Onsdag. Men ägaren ringde idag då sa att han valde att sälja bilen för några tusen lappar mer och att dom kommer hämta bilen under tisdagen trotts att han hade sålt/lovat bilen till mig.

Men men sånt som händer :-/, så nu är jag på jakt efter en annan får se vad som dyker upp på blocket.

Senast redigerat av Ranoshka (3 juli 2012)

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr
race Race For Fun!
3 juli 2012 · 379 Inlägg

Oj.. Det är nog faan något av det taskigaste man kan göra!
Har man lovat då har man lovat!
Nu hade det kanske inte hjälpt att sätta in en handpenning till honom men annars e det oftast en bra idé.
Du hittar garanterat en ny Evo!

R.I.P Paul Walker
Race 350Z For Fun
PerfectionR Japanese Engineering
3 juli 2012 · 690 Inlägg

TobbeTT skrev:
Finns ju vänsterstyrda supror standard med..dock så kostar dom ju en "smula" mer..

Eurospec är ganska mycket dyrare men US-Specs är bara dyra i Sverige. Du kan importera en US spec relativt billigt om du vet vilken väg du ska ta smile

I USA är det mycket ovanligt med högerstyrda Supror.

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti
TobbeTT
3 juli 2012 · 948 Inlägg

kikat en del på autotrader men tycker utbudet är sådär ändå och ska du ta hem en så blir det ju en förmögenhet


*sorry för OT*

Senast redigerat av TobbeTT (3 juli 2012)

Audi_powah
3 juli 2012 · 1 515 Inlägg

Tycker inte att priset skiljer sig alltför mycket mellan en vänsterstyrd evo i bra skick, jämfört med en vänsterstyrd supra. Blir ungefär samma pengar smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
PerfectionR Japanese Engineering
3 juli 2012 · 690 Inlägg

TobbeTT skrev:
kikat en del på autotrader men tycker utbudet är sådär ändå och ska du ta hem en så blir det ju en förmögenhet


*sorry för OT*

Well, alla lägger inte ut på Autotrader. Speciellt amerikanska Supra ägare.

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti
CrilleD
3 juli 2012 · 831 Inlägg

Surt! Men det dyker upp fler! Vilken prisbild rör det sig om?

Ranoshka skrev:

CrilleD skrev:
Babbel babbel. Ingen var intresserad av Supra.

Verkade evon du kikade på sjysst?

Hej!
Bilen var riktigt snygg och jätte fin skick både utsidan och insidan! Gick väldigt fint i motor och lådan, dock lite slitna däck men det var inget att oroa sig för och fördelningslåda var inga problem på heller!

Vi kom överens om allt och att jag skulle hämta bilen nu på Onsdag. Men ägaren ringde idag då sa att han valde att sälja bilen för några tusen lappar mer och att dom kommer hämta bilen under tisdagen trotts att han hade sålt/lovat bilen till mig.

Men men sånt som händer :-/, så nu är jag på jakt efter en annan får se vad som dyker upp på blocket.

NKM-Rani Fotograf
3 juli 2012 · 1 000 Inlägg

CrilleD skrev:
Surt! Men det dyker upp fler! Vilken prisbild rör det sig om?

Ranoshka skrev:

CrilleD skrev:
Babbel babbel. Ingen var intresserad av Supra.

Verkade evon du kikade på sjysst?

Hej!
Bilen var riktigt snygg och jätte fin skick både utsidan och insidan! Gick väldigt fint i motor och lådan, dock lite slitna däck men det var inget att oroa sig för och fördelningslåda var inga problem på heller!

Vi kom överens om allt och att jag skulle hämta bilen nu på Onsdag. Men ägaren ringde idag då sa att han valde att sälja bilen för några tusen lappar mer och att dom kommer hämta bilen under tisdagen trotts att han hade sålt/lovat bilen till mig.

Men men sånt som händer :-/, så nu är jag på jakt efter en annan får se vad som dyker upp på blocket.

Har hittat en ny nu som ligger ute på blocket för 165 000:-

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr
Macke350z
24 september 2012 · 4 Inlägg

Lånar tråden lite.
Ska ev kolla på en evo 8 -05 på ca 7500 mil.
Ägaren säger att det finns ett svagt missljud från lagringring på kardanen vid motorbromsning vid via vissa hastigheter. Vad kan det va o är det isf dyrt att fixa?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang