4604
Sök

Härligt att våren är på gång!!!

Colaberoende
1 219 Inlägg
24 mars 2007
Trådstartare
Kom nyss hem och ska börja greja med min bil.
Ser en massa bilar åka med sommarsulorna på och dom 2 senaste dagarna har man sett både Ferarri och Lambo ute på vägarna.
Tjejen ringde nyss och berättade att en kompis har plockat ut sin Camaro (Se Elektrosport på garaget).

Jag fick se en bil på min parkering som börjar ta fart också som jag aldrig har sett innan och jag hoppas denna sommaren blir lovande.

http://www.geting.se/image.php/33411-DSC00991.JPG

/Ena
Senast redigerat av Ena (24 mars 2007)

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
24 mars 2007
det enda sura är att det är en massa damm som yr upp, en veckas monsunregn och därefter vår/sommar hade suttit fint wink

man lever bara en gång så lev väl!

Colaberoende
1 219 Inlägg
24 mars 2007
Trådstartare
Håller med dig.
Jag polerade tjejens bil i Torsdags och när jag körde den till henne för att visa upp den så var den full i damm.
Men jag hörde att dom har börjat sopa gatorna i Gbg.

/ena

Kapten Långsam
185 Inlägg
24 mars 2007
Gatsoparna har börjat lite smått här, och varje dag ser man allt fler sommarbilar ute på gatorna - inte en dag för tidigt smile

Men som flera sagt är det riktigt jobbigt med alla dammoln på vägarna, såfort en bil kör utanför körbanan blir bakomvarande överröst av grus och skit, det gör ont i hjärtat när man hör en småsten mot plåten =/

Försöker köra så lite som möjligt de första veckorna nu, roligt att se att våren och sommaren är på väg iallafall 8)

116 Inlägg
24 mars 2007
Många motorcyklar är också ute och kör idag smile

1 004 Inlägg
24 mars 2007
japp härligt att det börjar bli vår... så man får lite mer lust att vara i garaget och göra det sista rycket med bilen smile

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

1 231 Inlägg
24 mars 2007
Underbart är det. Men som sagt, dammet är inget vidare.

Mitt projekt: Evo III

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
24 mars 2007
motorcyklar ... sommarbilar... ja herregud ni har d bra ni.. här är d snö å slask som gäller..

men våren börjar faktiskt visa sig lite grann.. solen lyser iaf å asfalten börjar titta fram så smått...

men nå sommardäck blir d inte.. fort kommer d ett snöoväder till å då är d inte roligt att ha sommardäck..

men avis på er där nere d är jag!

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

205 Inlägg
24 mars 2007
Snön ligger ännu, lite asfalt har kommit sad

Skogs Arbetare
413 Inlägg
24 mars 2007
isst är det härligt, sitter och solar lite just nu, fast man har ju sommarsulor på, men man kan ju inte klaga har just 13,6 ute, ganska så schysst...

Go For It!!

21 761 Inlägg
24 mars 2007
Machin skrev:
men nå sommardäck blir d inte.. fort kommer d ett snöoväder till å då är d inte roligt att ha sommardäck..

Jo, är ju lite spårigt på en del vägar också. Sedan fryser det på under natten och då blir det halt. Åker buss till jobbet och Manjärvvägen är lite spårig just nu. Kör egen bil ibland och vid Nystrand är det isvalkar, lite vanskligt att möta bilar.

Men visst är det trevligt när solen är uppe längre och längre, helt klart. Avis blir man på dem "där nere".

Sök