26 januari 2012
Trådstartare
@Westhoff
Du kanske borde fundera på att få din verksamhet att ge ett lite mer seriöst intryck istället för att bara börja hota när folk är förbannade för att ha blivit blåsta på pengar/prylar.
Den erfarenhet som jag tyvärr har av dig och ditt företag är att du är en komplett pajas som borde få näringsförbud. Du åtar dig att sälja en produkt till mig. När sen inte utlovade grejer dyker upp ringer jag natruligtvis och frågar. Den som svarar säger att: Jo, de ligger här, vi skickar dem. Flera veckor senare ä'r det fortfarande ingen som har skickat nåt. När jag till slut får tag på Er skyller ni då på posten istället. Jag vill då häva köpet och kräver pengarna tillbaka. Vilket inte händer. Jag passar vid ett senare tillfälle, ca 6 mån efter, på att försöka besöka er då jag för en gångs skull var i JKPG. Till slut, efter typ en halvtimmes letande hittar vi lokalen där Ni sägs hålla hus, men inte ens Era grannar i huset vet om att Ni finns. Dessutom gav ju en slagning på Eniro.se och Hitta.se 3 olika namn på ditt telefonnummer förutom det du idag använder.
Jag fick ju till slut mina pengar insatta på mitt konto, men det tog nästan ett år innan detta hände. All tid som jag har tvingats lägga ner på att jaga dig är värd betydligt mycket mer än de pengar du var skyldig mig. Det är inte OK.