8073
Sök

Skippa anonym betygssättning

Student
232 Inlägg
15 mars 2007
Jag är inte intreserad av några KGB fassoner här på garaget med åsiktsregistrering och likande. det bästa med att rösta är den spontana rösten.

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
15 mars 2007
Bra som de e!!

Två ord räcker, SAAB knäcker

119 Hk/Liter
246 Inlägg
29 mars 2007
Fick två 1:or idag och en 5:a igår... Har folk väldig olika uppfattningar om vad som är grymt och vad som är hemskt? Jag menar inte att min bil är en femma, men samtidigt tyvker jag inte den är värd en 1:a med motiveringen HEMSK. Skulle varit bättre om man skulle se vem som röstar, då tror jag folk inte vågar klicka runt och sätta massa ettor bara för att jävlas med de som har fina bilar?hmm

eller vad tycker ni?

Move your mind

Nknn
29 mars 2007
Oftast röstar ju folk också efter helhetsbetyget. Om du tex har en 4a i snitt och nån tycker att det borde vara en 3a, så sätter dom ju en 1a för att påverka så mycket som möjlgit.

volvoraggare
4 776 Inlägg
29 mars 2007
bryr mig inte om hur poppis min bil är och vad man får för poäng och så på bilen det är ju jag själv som ska tycka om den också och inte dom som röstar vill dom rösta en etta så är det upp till dom jag bryr mig inte

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

SSS -12
3 217 Inlägg
30 mars 2007
Jag bryr mig överhuvudtaget inte om betygen... Tycker inte att någon som glider runt i en normalsvensson bör göra det heller... Min förtjänar inte mycket mer än en 2:a eller 3:a! Ändå så röstar folk både 5 och 1, vilket jag åt båda håller tycker är skapligt absurt!

Men folk gör som man vill, det märks snabbt!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Sök