Hjälp med att göra hemsida

MeloveGolf Vw trimmare
1 februari 2013 · 2 995 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
vad har ni för tipps till mig som kör med one då har redan betalat året ut vilket program är bäst och enklast att göra hemsidor i som man senare kan koppla in till domänen i one?

WP, eller deras egna program  kanske? Vad ska du ha? Webshop, Artiklar som ska fyllas i av dig, kommentarer,forum?

Är den statiskt: Gör den själv i deras program.
Dynamsisk: Wordpress

Behöver du en hybrid tala med något företag som sysslar med hemsidor eller ta till någon frilansare kanske?

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
ghost_boy83 CREW
1 februari 2013 · 2 594 Inlägg

MeloveGolf skrev:

ghost_boy83 skrev:
vad har ni för tipps till mig som kör med one då har redan betalat året ut vilket program är bäst och enklast att göra hemsidor i som man senare kan koppla in till domänen i one?

WP, eller deras egna program  kanske? Vad ska du ha? Webshop, Artiklar som ska fyllas i av dig, kommentarer,forum?

Är den statiskt: Gör den själv i deras program.
Dynamsisk: Wordpress

Behöver du en hybrid tala med något företag som sysslar med hemsidor eller ta till någon frilansare kanske?

vill ha en enkel har gjort en i ett gratis program http://teampistonracing.hemsida24.se/  vill att det ser ut liknande.

MeloveGolf Vw trimmare
1 februari 2013 · 2 995 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
vill ha en enkel har gjort en i ett gratis program http://teampistonracing.hemsida24.se/  vill att det ser ut liknande.

Den är statisk en sådan kan du göra själv i one's egna program? Har aldrig provat/sett på det men jag vet at dom har ett tror knappast det blir några större problem att göra en liknande den du länkade i det.

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Neos34 Garaget vän, igen.
1 februari 2013 · 5 687 Inlägg

ok.

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost
ghost_boy83 CREW
3 februari 2013 · 2 594 Inlägg

Ok nu vill jag ha ert smakråd gjorde i one som jag fick tips om recultatet www.teampistonracing.com

Mullsson
3 februari 2013 · 11 Inlägg

Vet att www.webbplats.nu och deras sammarbetspartner www.mldata.se har väldigt pålitliga och enkla hemsidor med bra service. Dom använder sig av DotNetNuke.

Referenser:
www.vrcsk.se
www.carrier.se

Mvh

MeloveGolf Vw trimmare
4 februari 2013 · 2 995 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
Ok nu vill jag ha ert smakråd gjorde i one som jag fick tips om recultatet www.teampistonracing.com

Jag skulle ta bort bilden på höger sida för att få en enhetlig meny och lägga om den i nästan alfabetisk ordning

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang