5721
Sök

Färgval av ST220 fälgar.

1 624 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
Hej!

Inhandlade mig en uppsättning ST220 fälgar förra veckan, idiotiskt sjukt billigt - dock fick jag ju med en del kantstötningar som håller på att slipas/lagas just nu.

Men, nu till frågan. Jag skall ju lacka om fälgarna inom en snar framtid, vilken färg tror ni hade passat på min bil?
Möjligtvis någon kombination utav 2 färger?

https://www1.garaget.org/archive/110/109507/287602/287602-3010539.jpg

Mvh,
Mikael
Senast redigerat av careau (6 februari 2013)

490 Inlägg
6 februari 2013
vitt funkar alltid!

116 hk och en svetsdiff är allt som behövs.

1 624 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
Vitt med en röd kant? Finns nån slags 3M tejp man kan köpa?

1 624 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
Några mer förslag? Tror ni att det räcker att jag glasblästrar fälgarna för att få bort all lack osv? Ska nämligen kränga av däcken imorgon, har glasbläster på jobbet så tänkte göra det där. Har sandbläster i värsta fall också?!

7 606 Inlägg
6 februari 2013
careau skrev:
Några mer förslag? Tror ni att det räcker att jag glasblästrar fälgarna för att få bort all lack osv? Ska nämligen kränga av däcken imorgon, har glasbläster på jobbet så tänkte göra det där. Har sandbläster i värsta fall också?!

INTE sand wink

1 624 Inlägg
7 februari 2013
Trådstartare
granadadr skrev:
careau skrev:

INTE sand wink

Har också hört att man skall undvika sand, men fick tips om att använda sand om inte glas räcker till.. Alltså börja med sand och avsluta med glas =P

Ollikkala Racing
1 725 Inlägg
9 februari 2013
Vita fälgar blir nog snyggt men du kommer o få lägga mycket tid på att tvätta och med så täta ekrar kan det bli lite jobbigt i längden, beror på hur mycket du gillar att tvätta men jag skulle inte orka wink .

- Time Attack -

1 624 Inlägg
9 februari 2013
Trådstartare
NIzmO skrev:
Vita fälgar blir nog snyggt men du kommer o få lägga mycket tid på att tvätta och med så täta ekrar kan det bli lite jobbigt i längden, beror på hur mycket du gillar att tvätta men jag skulle inte orka wink .

Värt ett försök big_smile

Sök