Lewa Nissan Skyline R33 Gtst-97 It´s alive XD

Min skyline
  • 21 Följare
  • 45 815 Visningar
  • Projektet avslutat 16 oktober 2014
Beelze
18 oktober 2011 · 134 Inlägg

ser jävligt bra ut det där smile blev mer motiverad av att börja skruva på min över vintern nu wink hoppas att man ser dig någon gång i sommar så om jag får för dig, kolla in bilen på nära håll big_smile

Lewa Rakapparat
18 oktober 2011 · 301 Inlägg

Beelze skrev:
ser jävligt bra ut det där smile blev mer motiverad av att börja skruva på min över vintern nu wink hoppas att man ser dig någon gång i sommar så om jag får för dig, kolla in bilen på nära håll big_smile

Ska försöka ligga på och skruva under vintern jag med:) bara komma och kolla det;)

Lewa Rakapparat
25 januari 2012 · 301 Inlägg

Så nu var det ju ett tag sen en uppdatering kom till. Inte mycket som hänt senaste tiden tyvärr. har inte haft tid riktigt sad har dock lagt upp 2 små filmklipp när jag startar bilen under julen för att se att allt funkar som det ska. bilen startar och går som tur är smile

DavidZZ0n Syte Strf90
20 februari 2012 · 164 Inlägg

hur går det med projektet??

Johan_e2
20 februari 2012 · 1 105 Inlägg

Trevligt bygge!

Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
--> Projekt-tråden <--
Infiniti FX35 "FXn" (2003)
Nissan Skyline R33 GTS25T "BAYSIDE" (1994)
Nissan Primera "Barnvagnsbilen" (2000)
Lewa Rakapparat
6 mars 2012 · 301 Inlägg

DavidZZ0n skrev:
hur går det med projektet??

Det står stilla för tillfället sad just nu är jag upptagen med massa annat så har inte hunnit fortsätta så mkt här under vintern som jag skulle vilja, dock så måste jag snart sätta fart rejält igen så jag får igång den till sommaren för fullt. smile

dadooo
14 februari 2013 · 841 Inlägg

får man fråga hur du fick dit sidokjolarna ?smile

Lewa Rakapparat
21 februari 2013 · 301 Inlägg

dadooo skrev:
får man fråga hur du fick dit sidokjolarna ?smile

Pl400 och sikaflex. Fixerade dem med skruv tills det torkat smile sitter någon skruv kvar i hjulhuset har jag för mej fortfarande

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang