7719
Sök

Hur monteras extramätere?

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
5 april 2007
Trådstartare
Såna här små runda mätare typ turbo, volt, olja etc, hur monteras dom dära? Jag har nämligen tänkt att inhandla 3 sådana men innan jag gör det tänkte jag skapa hålen dom ska monteras i men då måste jag veta hur man fäster själva mätarna för att kunna eventuellt skapa nån monterings anordning. Kan nån förklara för mig hur dom monteras?

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

396 Inlägg
5 april 2007
menar du i själva hållaren eller sladdarna?

Jajjemen!
1 512 Inlägg
5 april 2007
Sherlia skrev:
Såna här små runda mätare typ turbo, volt, olja etc, hur monteras dom dära? Jag har nämligen tänkt att inhandla 3 sådana men innan jag gör det tänkte jag skapa hålen dom ska monteras i men då måste jag veta hur man fäster själva mätarna för att kunna eventuellt skapa nån monterings anordning. Kan nån förklara för mig hur dom monteras?

Det räcker med ett runt hål som mätaren går i.. man fäster dom bakifrån sen med en bygel som skruvas i mätaren.. å ändarna på bygeln håller fast mätaren. Bra förklaring va tongue

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
5 april 2007
Trådstartare
Mmm jag tror jag vet hur du menar. Tack smile

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
5 april 2007
eller gör perfekt passform så man bara trycker i dem o de stannar kvar alt. sätter en rand med mjuktejp runt så de blir perfekt passform, smältlim funkar bra också.

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
5 april 2007
eltejp runt mätaren åp sen vålda in dom i hålet så dom sitter som berget

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

Sök