7838
Sök

Knepig cd-spelare

NoFuckNoRide
474 Inlägg
5 april 2007
Trådstartare
köpte mej en cd-spelare idag av en kompis för 50lappen och den blir lite sur när jag stoppar i brända skivor i den de tar lite tid att ladda up skivan ca 5-15 min elr nått och stoppar jag i en vanlig skiva så tar det 2 sekunder vad kan vara felet???

Sug Performance Club

NoFuckNoRide
474 Inlägg
5 april 2007
Trådstartare
ngn som vet?????

Sug Performance Club

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
5 april 2007
den tycker väll itne om brända skivor.. äär stereon gammal så är det rätt så vanligt attd e blir så... innan det var så modernt att bröänna skivor som det är idag så var rätt många stereoar så.. pröva en bränna en skiva med väldigt låg hastighet på bärnnarenn poch pröva.. kan vara så attd u har bränt cd skivorna för fort så den har svårt att läsa... bara en teori från min sida men det är ju värt ett försök

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

NoFuckNoRide
474 Inlägg
6 april 2007
Trådstartare
speedfreak racing skrev:
den tycker väll itne om brända skivor.. äär stereon gammal så är det rätt så vanligt attd e blir så... innan det var så modernt att bröänna skivor som det är idag så var rätt många stereoar så.. pröva en bränna en skiva med väldigt låg hastighet på bärnnarenn poch pröva.. kan vara så attd u har bränt cd skivorna för fort så den har svårt att läsa... bara en teori från min sida men det är ju värt ett försök

okej tack för ditt svar ska kolla det imorrn och prova den minsta hastigheten

Sug Performance Club

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
6 april 2007
kan vara så enkelt... de ä ju iaf värt ett försök.. annars har jag inga mer förslag förutom att den inte tycker om brända skivor men de hade du la redan räknat ut???

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

4 554 Inlägg
6 april 2007
vanligt med äldre spelare att de är så, kan gå snabbare med nybrända skivor och om du bläddrar fram några låtar.

NoFuckNoRide
474 Inlägg
6 april 2007
Trådstartare
hah jag provade bränna en cd skiva på lägsta saken..men nu spottar cd spelaren ut skivan istället. mkt knepig.hmm

Sug Performance Club

Sök