Hejsan, har inte updt på ett tag. Men kan ju iaf medela att det inte är bortglömmt projekt, Har fått tag på fälgar till Fiaten nu, Inte mina på bilden, har lånat från blocket. Hade ej nån kamera med mej Men så där ser dom ut, kanske ska lacka mitten kruxxet och sen svarva bort all ful text på kanterna sen polera dom riktigt hårt! guld och hårt polerat är fanemej snyggt! Eller?
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Hejsan, har inte updt på ett tag. Men kan ju iaf medela att det inte är bortglömmt projekt, Har fått tag på fälgar till Fiaten nu, Inte mina på bilden, har lånat från blocket. Hade ej nån kamera med mej Men så där ser dom ut, kanske ska lacka mitten kruxxet och sen svarva bort all ful text på kanterna sen polera dom riktigt hårt! guld och hårt polerat är fanemej snyggt! Eller?
ställt den åt sidan förtillfället, men bara å tanka och starta! läga i växel för hand, men allt finns klart, bara att sätta ihop det! få ta itu med den mot våren! får då kommer cabsuget och polski tillbaka!
dragit fram polskin idag bakom båtar och en del sopor. och satt i hop så man kan växla igen! och drivaxlarna är svetsade med 4mm rostfri rutilapinne så gå av lär det inte göra igen!
Trök fult på 4an vid 60 och då spann den saten löst! så ska bli kul i sommar! men ska inte bli så mycket idiotköra med den, har ju endå volvobilarna till det! har en del överflödiga planer på hur den ska se ut! när man ser på den i daxläget så kanske det är nått att hurra för? ser ju ganska sleten ut!
Men vem fan cabbar en polski och svetsar i rostfri bur?