Angående: Nån som ska till Bilsport Performance & Custom Motor Show på Elmia i påsk i Jönköping?

TintinZ
8 mars 2013 · 50 Inlägg

tänkte bara kolla läget om de är nån meren mig som är på G ner en helg till Jönköping. själv tänkte jag dra ner på torsdag helst o spendera hela helgen där nere från fredag-söndag efter middag i så fal. o om de är fler som sak göra nått liknande kan man ju göra upp samåkning.. bara hojta till!!!

De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man inte begick när man hade tillfälle. va en yesman=P
Toyota BB (2005)
Toyota GR86 (2022)
Rigolette
14 mars 2013 · 47 Inlägg

Vi är tre stycken som åker från Sundsvall på fredag morgon, planen är att vi åker hem på måndagen igen smile

Dreams are coming true
Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
15 mars 2013 · 482 Inlägg

Vi rullar ner fredag morgon efter att ha intagit en stadig hotellfrukost, dock är samåkning inte aktuellt då hummern är så långsam

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Rigolette
15 mars 2013 · 47 Inlägg

Nyfiken på var ni bokat boende? Jag har ringt runt halva länet efter boende tror jag, har en polare som bor i Mullsjö så vi fick tag i sista stugan på campingen där idag.

Ringt på campingar och hotell från Ljungby till utkanterna av Jönköping.

Dreams are coming true
TintinZ
15 mars 2013 · 50 Inlägg

Rigolette skrev:
Nyfiken på var ni bokat boende? Jag har ringt runt halva länet efter boende tror jag, har en polare som bor i Mullsjö så vi fick tag i sista stugan på campingen där idag.

Ringt på campingar och hotell från Ljungby till utkanterna av Jönköping.

jag sover hos polare hela den helgen då jag själv är från söder annars;)
mjoo ska man ha boende annars i regel under påsk helgen i jönköping får man boka redan ett år före för o va säker!!

De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man inte begick när man hade tillfälle. va en yesman=P
Toyota GR86 (2022)
Toyota BB (2005)
Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
15 mars 2013 · 482 Inlägg

Bokar alltid Scandic Elmia några veckor före jul

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Rigolette
15 mars 2013 · 47 Inlägg

Ja det verkar inte bättre sad Men vi fick iaf tag på något och de var ju bra smile

Dreams are coming true
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang