Mitsubishi lancer evolution V, förfina å trimma

Det var då dags för mig att dela med mig av mina idéer å planer för min bil, genom att starta en projekttråd! Det som ja hoppas skall göras i vinter/vår är följande: * Omlackering av bilen - Orange eller vit * Byte av front, damd fronten lutar det åt * Koppla in en massa mätare, hks ladd, hks oljetemp å hks vattentemp * Byta sprut, blir förhoppningsvis link g4 eller vipec 044 * Osv osv :)
  • 24 Följare
  • 15 167 Visningar
  • Projektet avslutat 21 maj 2013
EvoFem
3 april 2013 · 75 Inlägg

Får ursäkta att ja vart världssämst på att uppdatera. Men bilen är nu klar smile blev helt galet nöjd!
De enda som skall på nu är nya fälgar, skall inköpas i maj.

https://www1.garaget.org/gallery/images/171/170307/170307-028dc3c5c83b50a0c145d66d994d966d.jpg

Nya-trafikskolan.se
Ralliart/Mparts sweden
Racefan.se
Pbz.se
Mitsubishi Lancer Evolution V "BmwM3 alpine white" (1998)
EvoTre Evo raggare
3 april 2013 · 386 Inlägg

Fan vad det skall glidas i sommar! :-D

Mitsubishi Lancer Evolution III 790HK/830NM
Mitsubishi Lancer GTi [MDS-Edition]
Tack till: WiTune, Flanders Motorsport, BDS Skara Motor, Mitsubishi Härene bil, Mrtuning.se, Robban Stroker, David Rudhem, LG-Speed
TurboEmil Mitsubitchi
3 april 2013 · 26 Inlägg

Jag vill fota bilen någon dag Erik! Förressten, jag såg en silvrig Evo 6:a vid toyota idag.. Något som ni känner till? smile

Senast redigerat av TurboEmil (3 april 2013)

EvoFem
3 april 2013 · 75 Inlägg

TurboEmil skrev:
Jag vill fota bilen någon dag Erik! Förressten, jag såg en silvrig Evo 6:a vid toyota idag.. Något som ni känner till? smile

De är nog han som jobbar där smile han heter mstr på ec. Vet inte va han heter härsmile

Nya-trafikskolan.se
Ralliart/Mparts sweden
Racefan.se
Pbz.se
Mitsubishi Lancer Evolution V "BmwM3 alpine white" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang