4791
Sök

IPad Mini eller iPad Retina?

Meldem
4 137 Inlägg
24 maj 2013
Trådstartare
Funderar på nån av dessa surfplattor. Då det vorde smidigt med en surfplatta, så man inte alltid behöver sitta vid datorn för att surfa.. Sitter fortfarande och överväger om jag behöver en surfplatta. Eller, behöver gör man väl inte egentligen. Men det är ju smidigt. Om man bara ska surfa, lite youtube, spotify osv. Så behöver man ju knappast en laptop liksom..

Vilken av dessa två skulle ni rekommendera?

Och säg inte Nexus 7 eller nåt annat plastigt skräp, vill ha kvalite !

Tack

463 Inlägg
28 maj 2013
Ska du bara använda den hemma så skulle jag föreslå 10" (iPad). Personligen tycker jag den är för stor att ha med på buss/tunnelbana etc. så för den användningen skulle jag säga iPad mini. För övrigt ryktas det om att det kommer en iPad mini med retina-skärm i år.

Meldem
4 137 Inlägg
28 maj 2013
Trådstartare
habomaster skrev:
Ska du bara använda den hemma så skulle jag föreslå 10" (iPad). Personligen tycker jag den är för stor att ha med på buss/tunnelbana etc. så för den användningen skulle jag säga iPad mini. För övrigt ryktas det om att det kommer en iPad mini med retina-skärm i år.

Blev en stor ipad smile kanske säljer denna och köper en mini med retinaskärm isf. men är inget jag kommer sitta med offentligt direkt ändå. smile

Sök