6951
Sök

FK sportstolar? bra eller anus?

fläskpannkaka
856 Inlägg
2 juni 2013
Trådstartare
Funderar på att investera i ett par fällbara FK sportstolar.  Vad har ni för synpunkter på dessa?

Hellre blyfot och lustgas, än simfot och syrgas

2 174 Inlägg
2 juni 2013
Luktar bajs iaf. Kina skräp som håller nått år, köp riktiga greker eller skit it är mitt tips.

ÖstersundsGatbilar
1 570 Inlägg
2 juni 2013
ja har fk till min skyline. godkända och funkar kanon... inte stenhårda heller som "sportisar" brukar vara
smaken är som baken smile synd vissa tycker de luktar bajs bara big_smile

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823

fläskpannkaka
856 Inlägg
2 juni 2013
Trådstartare
Hahaha luktar bajs? Vet att Sparco är stenhårda och Momo löjligt dyra och annars få? Du får gärna tipsa om konkreta märken etc...

692 Inlägg
2 juni 2013
E int alla sportstolar tillverkade i Asien då? Köp en bekväm stol e mitt tips. Inte kul att få ont i ryggen efter några km.

fläskpannkaka
856 Inlägg
2 juni 2013
Trådstartare
Curse skrev:
E int alla sportstolar tillverkade i Asien då? Köp en bekväm stol e mitt tips. Inte kul att få ont i ryggen efter några km.

Helt rätt tänkt :-)

2 174 Inlägg
2 juni 2013
Lowmotion skrev:
Hahaha luktar bajs? Vet att Sparco är stenhårda och Momo löjligt dyra och annars få? Du får gärna tipsa om konkreta märken etc...

Du undra bra eller anus? Ur anuset kommer bajs, och FK stolar smile hehe ne det är ju inte det sämsta men jag hade satsat på sparco, finns hur många modeller som helst...eller typ Audi rs6 stolar, BMW m5, liknande värsting ...

fläskpannkaka
856 Inlägg
2 juni 2013
Trådstartare
hangman skrev:
Lowmotion skrev:

Du undra bra eller anus? Ur anuset kommer bajs, och FK stolar smile hehe ne det är ju inte det sämsta men jag hade satsat på sparco, finns hur många modeller som helst...eller typ Audi rs6 stolar, BMW m5, liknande värsting ...

Ok. Fattar budskapet :-)

Sök