Min brorsa är just nu inblandad i en liknande historia med just elgiganten!!!!
Han var där för att köpa en ny TV, och tittade först på dom mindre modellerna. Och just nu har dom en kampanj om en cykel på köpet vid köp av vissa prylar. Min bror frågade om det var okej att han köpte en dyrare TV än den han tänkt från början och fortfarande få en cykel på köpet trots att den egentligen inte var med i kampanjen med cykel. "SJÄLVKLART!" säger säljaren som ju såklart vill sälja en tv som är dubbelt så dyr än den första!
Min bror betalar, och ska komma och hämta allting dagen efter.... vad händer dagen efter. Jo, han får ingen cykel!!!!!!! Dom säger att nu är dom slut, och erbjudandet inte gäller den TV han köpt, trots att dom dagen innan sagt att han ska få en.
Cykeln var enda anledningen till att han valde en större tv från första början. Helt sjukt!
Något att tillägga är att dom hade sammanlagt 140 cyklar, och när brorsan kom hem (utan cykel) så körde dom fortfarande reklamen på tv. Lockerbjudande som bara är bluff?
Brorsan ska nu lämna tillbaka tvn och köpa den någon annanstans. Men risken finns att dom nekar eftersom han inte har orginalemballaget kvar!
Jag hoppas verkligen att det ordnar sig med mobilen!