Sweden Truck Meet 2013

JosseAudi AB Svensk Bilprovning
26 juni 2013 · 75 Inlägg

Hur många här ifrån är det som infinner sej på Anderstorp Raceway nu på lördag den 29/6..? cool
Sweden Truck Meet detta året kommer bli bättre än någonsin!! big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/10/9455/9455-6e868f0b8507f814e187aef66a9cb393.jpg

Josefin
BMW 535i F11 Touring "M-Sport" (2011)
Micke_Passat Lastbilschaufför
26 juni 2013 · 156 Inlägg

Bud på de bara för att få träffa dig haha

Hade motorsport varit enkelt hade det kallats fotboll =)
JosseAudi AB Svensk Bilprovning
26 juni 2013 · 75 Inlägg

Micke_Passat skrev:
Bud på de bara för att få träffa dig haha

Haha, mongo.. Du kan ju träffas här och nu pajas! Men du skulle ju SOVA TIDIGT?! Hur blev det med sovandet ja... Haha, du har fan kass karaktär cool

Josefin
BMW 535i F11 Touring "M-Sport" (2011)
Micke_Passat Lastbilschaufför
26 juni 2013 · 156 Inlägg

Haha tack för den big_smile  jag ligger i sängen o saknar familjen o hundarna så jag har jätte svårt att komma till ro =/ Tur jag har dig, Carro o Mattias o se fram emot när jag vaknar =P

Hade motorsport varit enkelt hade det kallats fotboll =)
JosseAudi AB Svensk Bilprovning
26 juni 2013 · 75 Inlägg

Micke_Passat skrev:
Haha tack för den big_smile  jag ligger i sängen o saknar familjen o hundarna så jag har jätte svårt att komma till ro =/ Tur jag har dig, Carro o Mattias o se fram emot när jag vaknar =P

Nåååå.. hmm Stackare.. Jag saknar min lilla familj också, är väl därför jag inte kan komma till ro heller. Fast i övermorgon får vi träffa dem!! smile Hahahaha, ja oss har du alltid, iaf när vi är här i Västerås! Tänker inte käka frukost med dej vareviga dag framöver, någon måtta får det vara på roligheterna tongue

Josefin
BMW 535i F11 Touring "M-Sport" (2011)
Micke_Passat Lastbilschaufför
26 juni 2013 · 156 Inlägg

Jag vet att du vill käka frukost med mig alltid, men jag é tyvärr upptagen hahahaha

Hade motorsport varit enkelt hade det kallats fotboll =)
JosseAudi AB Svensk Bilprovning
26 juni 2013 · 75 Inlägg

Micke_Passat skrev:
Jag vet att du vill käka frukost med mig alltid, men jag é tyvärr upptagen hahahaha

Nej Micke, NEJ.. JAG ÄR TYVÄRR UPPTAGEN! När ska du o Stefan fatta det?! tongue Haha.. Nädu lilla vän, nu ska jag sova. Vi ses imorrn till frukosten! Glöm inte jobbkläderna imorrn!!! ..det var tydligen ett måste.

Natti natti smile

Josefin
BMW 535i F11 Touring "M-Sport" (2011)
Micke_Passat Lastbilschaufför
26 juni 2013 · 156 Inlägg

Hahaha....   Japp hörde de, jag har redan tagit fram kostymen o mankinin så jag é redo big_smile  Natti natti

Hade motorsport varit enkelt hade det kallats fotboll =)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang