2177
Sök

Garageplats i Göteborg

23 Inlägg
24 mars 2013
Trådstartare
Helst Högsbo eller Frölunda men hela Göteborg går bra om hyran är okej.

/Rickard

1 140 Inlägg
24 mars 2013
Samma här, Högsbo eller Sisjön hade vart guld värt!
Min lillebror, jag och en polare letar efter ett garage/lokal i området.

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

23 Inlägg
24 mars 2013
Trådstartare
Jag har inte så stor koll på vad priserna ligger på men 750 för ett garage som ligger så off och dessutom inte tillåter mekande låter inte som en bra deal för mig hmm

630 Inlägg
24 mars 2013
Vi är ju många som letar lokal...man kanske borde slå sina kloka huvuden ihop och leta runt som fan, det är väl jag å kanske 3-4 kompisar som letar garage och alla ni! smile
Senast redigerat av audicarsismine (24 mars 2013)

1 Inlägg
26 maj 2013
Har ni hittat garage? Jag och en polare e också ute efter ett e man ett gäng Goa gubbar så kan man ju ordna ett riktigt bra.

23 Inlägg
30 maj 2013
Trådstartare
säg till om ni hittar något delat och behöver en +1 så kan jag vara med på ett hörne

1 140 Inlägg
26 juni 2013
Ranger84, söker du fortfarande garage?
Polarna har två st platser i sitt garage som dom måste fylla ut, finns luft, el, värme, lackrum, fikarum, dass, larm och kameraövervakning m.m.

Ca 1600kr per plats och du kan få tillträde omgående smile

PMa mig om du är sugen!

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

23 Inlägg
27 juni 2013
Trådstartare
almqvist__89 skrev:
Ranger84, söker du fortfarande garage?
Polarna har två st platser i sitt garage som dom måste fylla ut, finns luft, el, värme, lackrum, fikarum, dass, larm och kameraövervakning m.m.

Ca 1600kr per plats och du kan få tillträde omgående smile

PMa mig om du är sugen!

Det låter jäkligt bra men det gör för ont i min plånka tror jag. runt 1000 är nog min smärtgräns. Svårt att hitta så billigt idag kanske men men..

Sök