6726
Sök

Någon som kan fixa film/foil på en BMW E36 ?

7 Inlägg
30 juni 2013
Trådstartare
Hej! Jag undrar vart man kan sätta på sånt där film/foil på sin bil över hela bilen, som t.ex mattsvart film eller Carbon fiber look. Någon som vet vart man kan fixa sånt till ett bra pris inom Skåne ?

Något sånt här menar jag

http://i34.tinypic.com/2aaf51h.jpg

Najs
30 juni 2013
om det är så att du kan tänka dig åka en bit är Stefan på STL Reklam i Katrineholm duktig!
www.stlreklam.se

7 Inlägg
30 juni 2013
Trådstartare
Tack för tipset!

349 Inlägg
2 juli 2013
Najs skrev:
om det är så att du kan tänka dig åka en bit är Stefan på STL Reklam i Katrineholm duktig!
www.stlreklam.se

Det företaget stripade våra firmabilar på gamla firman, riktigt bra!
Var två av bilarna som det var lite ojämt på, det var bara åka dit utan tjaffs och få det fixat. smile Trevliga och bra att ha o göra med. Rekomenderas !

Najs
2 juli 2013
cewee skrev:
Najs skrev:
www.stlreklam.se

Det företaget stripade våra firmabilar på gamla firman, riktigt bra!
Var två av bilarna som det var lite ojämt på, det var bara åka dit utan tjaffs och få det fixat. smile Trevliga och bra att ha o göra med. Rekomenderas !

han är riktigt trevlig och bra och ha o göra med Stefan. är aldrig några problem med något alls!

7 Inlägg
6 juli 2013
Trådstartare
Jag frågade dem angående priset på hur mycket det kostar att göra helfoliering. Dem gav mig ett pris på 15 000 kr minst. Det är inte vad jag riktigt kallar billigt tongue Har hittat någon som kan göra det för 6000 kr och fel fritt

Sök