2-din

_salkin_
19 april 2007 · 4 Inlägg

nån som vet om 2-din dvd spelarna på blocket för 2-4000 är nått och ha, eller om man ska sattsa på märkes grejer?!

dj_padde
19 april 2007 · 1 813 Inlägg

2-din dvd spelarna?:S  jag köpte en dvd på blocket för 2100:- med inbyggd 3,5" skärm funka bra tills det blev kalt ute... då blev skärmen helt skum å fjärren funkade inte alltid.. inte dom bästa grejerna men fungerar iaf;)

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
master_lars
19 april 2007 · 1 180 Inlägg

Funderade faktiskt på hur dessa skärmar klarar kylan, kristallerna måste väl frysa även på de dyrare modellerna? Personligen skulle jag nog satsa på en spelare från en känd tillverkare. Jag skulle absolut inte köpa via nätet, för om det blir problem så är det lättare att vända sig till ngn fysisk frima än en firma på nätet..

Det är väl mitt råd, sen är ju inte alla firmor på nätet dåliga, men det kan bli problem...

Saab 900 Turbo Cab "Ture Turbo" (1987)
Saab 900i "Gratisbilen eller Florentinern" (1988)
Saab 9-3 Vector Cab "Spanjorskan" (2004)
dj_padde
19 april 2007 · 1 813 Inlägg

håller med dig där.. jag köpte min genom ett företag som var både svåra att få tag på via mejl och telefon.. när man väl ringde dom så sa dom kan du ringa om en timme för det e lite mkt nu sen när man ringde igen så svarade ingen... så jag skicka bara tillbax den å skrev en lap i kartongen att jag ska ha pengarna tillbax finns inte pengarna där 1 vecka efter jag skickat varan så blandar vi in konsumentverket lr vad dom heter;)
3 dagar efter dom fick varan så hade jag pengarna;)
så köp det isf någon stanns du kan gå å prata med dom personligen;)
ta alltid in fronten om du skaffar dej en sådan å ha i värmen å sätt inte in den i bilen för den i varm för annars kan du få problem;)

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
Sharky
19 april 2007 · 10 287 Inlägg

Tråd låst. Usel rubrik.
Se: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=18178

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang