Hjälp att översätta tysk text!

Hoffmeister2
13 juli 2013 · 467 Inlägg

Hej!

Jo det är så att jag behöver laga en liner i en pool som gått sönder. Men på lagningskitet står det endast på tyska. Så Hoppas någon vänlig själ kan översätta detta åt mig!smile

Folie im Bereich der beschädigung gut reinigen und Flicken auf entsprechende Grösse schneiden (etwa 5 cm grösser als beschädigte Fläche).

Kleber dünn auftragen und unter Wasser andrücken.

Beim verkleben auf trockenen Flächen den kleber nach dem Auftragen trocknen lassen. Danach die klebeflächen zusammenfügen und kurz andrücken.

Nach ca. 2 stunden ist die klebsstelle voll belastbar


Kleber vor Kindern geschützt aufbewahren. Nicht mit Haut oder Augen in berührung bringen!
Bei kontakt des klebers mit Haut oder Augen sofort mit viel Wasser spülen und Arzt aufsuchen

Skulle behöva veta vad det står så fort som möjligt!

Mvh Johan

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.
Skuggan_84
13 juli 2013 · 209 Inlägg

Översatte detta i Google.

Nollan i skadeområdet och goda lappar skärs till lämplig storlek (ca 5 cm större än skadade området).

Lim tunt och tryck under vatten.

När lim på torrt underlag efter applicering för att torka. Efter de självhäftande ytorna tillsammans och tryck inom kort.

Efter ca 2 timmar klebsstelle fullt fjädrande


Håll lim borta från barn. Undvik kontakt med hud eller ögon i beröring!
Skölj den självhäftande kontakt med huden eller ögonen omedelbart med mycket vatten och kontakta läkare

Sen om det är helt rätt det vet jag inte då google translate inte alltid stämmer

Senast redigerat av Skuggan_84 (13 juli 2013)

Hoffmeister2
13 juli 2013 · 467 Inlägg

Mja.. Har också kört i google... Men det blir inte bra. Rätt obegripligt tycker jag.

Tänkte om det finns nån som kan oversätta det rätt. Ska laga ett hål ovanför vattenytan, men google översätter inte bra

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.
Hoffmeister2
15 juli 2013 · 467 Inlägg

Har fått hjälp! Tråden kan låsas!

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang