Hjälp med Lister och emblem på Passat :)

Lillen
19 juli 2013 · 144 Inlägg

Tjena!

Jag tänkte kolla ifall listerna på en passat -00 bara är att dra av då dem sitter med klipps och lim?
Samt även ifall de är lätt att ta av emblemet på bagageluckan?

Tack på förhand!

Mvh
Lillen

Volvo V90 "Wicked" (2017)
Volvo V40 (2013)
-Brink-
19 juli 2013 · 378 Inlägg

Lillen skrev:
Tjena!

Jag tänkte kolla ifall listerna på en passat -00 bara är att dra av då dem sitter med klipps och lim?
Samt även ifall de är lätt att ta av emblemet på bagageluckan?

Tack på förhand!

Mvh
Lillen

Listerna är bara limmade. Emblemet där bak kan man dra av försiktigt med fingrarna.

Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.
Nissan 350Z GT "Rocket Bunny" (2003)
Lillen
19 juli 2013 · 144 Inlägg

-Brink- skrev:

Lillen skrev:
Tjena!

Jag tänkte kolla ifall listerna på en passat -00 bara är att dra av då dem sitter med klipps och lim?
Samt även ifall de är lätt att ta av emblemet på bagageluckan?

Tack på förhand!

Mvh
Lillen

Listerna är bara limmade. Emblemet där bak kan man dra av försiktigt med fingrarna.

Skulle precis skriva till dig och fråga om du visste wink.
Är de även så på fronten och baken? vet du något bra sätt att ta av dem på dörrarna?

Volvo V40 (2013)
Volvo V90 "Wicked" (2017)
-Brink-
19 juli 2013 · 378 Inlägg

Lillen skrev:

-Brink- skrev:

Lillen skrev:
Tjena!

Jag tänkte kolla ifall listerna på en passat -00 bara är att dra av då dem sitter med klipps och lim?
Samt även ifall de är lätt att ta av emblemet på bagageluckan?

Tack på förhand!

Mvh
Lillen

Listerna är bara limmade. Emblemet där bak kan man dra av försiktigt med fingrarna.

Skulle precis skriva till dig och fråga om du visste wink.
Är de även så på fronten och baken? vet du något bra sätt att ta av dem på dörrarna?

Nä dom på fronten och där bak är inte bara till att dra av. Där måste du plocka av stötfångarna för dom är clipsade.
Dom på dörrarna får du typ bräcka ut med nån plastbit eller nåt.

Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.
Nissan 350Z GT "Rocket Bunny" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang