omdömen

izeman
21 april 2007 · 79 Inlägg

va trött man blir , ju mer man gör med bilen ju mer man pyntar in cash ju mer 2 or får man på det här stället  dags o ta ner bilen tror jag ///

va trött man blir ///

speedfreak///
laazy vorsprung durch teknik
21 april 2007 · 886 Inlägg

Varför ens bry sig om betyg?  huvudsaken är väll att du tycker om bilen? Sen så tror jag inte att en 2a sänker så speciellt mycket med tanke på hur många 5or och 4or du har fått..

Senast redigerat av laazy (21 april 2007)

izeman
21 april 2007 · 79 Inlägg

ärligt inte det som är det viktiga utan faktiskt kommentsen som man får , men när  man får en massa skit betyg o ingen säger ett skit så börjar man bli trött på skiten , man blir ju så himla glad när man får höra att man har gjort nått som uppskattas vet flera st  som plockat ner sina bilar för det blir bara dissat i alla fall bla en av sveriges fetaste honda nsx er ///

speedfreak///
Decibel
21 april 2007 · 2 911 Inlägg

Bl.a därför jag inte lägger ut kärrorna här, dels ska folk skita i vad jag ha för bilar, dels för att inte locka till sig klåfingrigt folk och dels för att slippa poängsättning som är wacko.

Bekräftelse får jag på annat håll än poäng på ett par bilder smile

LocKtar Herr
21 april 2007 · 1 722 Inlägg

Är ju en sak man får räkna med i betygssättningen, kommer alltid va avundsjuka jävlar som ger ett skitbetyg helt utan grund, men så är det ju för alla. Så har du över 4/5 Så Tycker ju faktist dom flesta att du har en helt ok bil:) Kommer vara så på alla kommunityn du än besöker, så att ta bort den här ifrån tror jag inte är nån mening.

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
chrizz Administratör
21 april 2007 · 11 783 Inlägg

Det finns MASSOR av trådar om betygen. Sök lite och skriv av er i någon av de som finns istället, vi behöver verkligen inte en till sån här tråd.

Låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang