3180
Sök

Fälgar

SSS -12
3 217 Inlägg
30 oktober 2005
Trådstartare
Den som vet hur man gör när man ska lackera fälgar kan väl kolla på de fälgar som jag lagt upp nyligen, dom som inte sitter på bilen! Jag vill ha dessa i lite racingsvart, men hur mycket skulle det kosta för att få dessa snygga?

Tack på förhand... Antingen så ska de säljas eller göras vid tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
30 oktober 2005
Om du ska ha dem lackerade utav ett proffs så kan du nog komma undan med en tusenlapp om du känner lackeraren annars så får du nog räkna med det dubbla.

SSS -12
3 217 Inlägg
30 oktober 2005
Trådstartare
Jag skiter fullständigt i hur snyggt det blir, ska kanske rolla dom med blanksvart... Får se vad jag gör, men dom ska bli lite racingsvarta... Sånna som vissa Civic's har!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

12 086 Inlägg
31 oktober 2005
Om du låter bli och tvättar fälgarna så blir dom racingsvarta snart av bromsdam.... haha, men rolla? det blir garanterat inte snyggt! Låt pulverlackara grejorna, då får du en hållbar snygg finnish!

SSS -12
3 217 Inlägg
31 oktober 2005
Trådstartare
Det ska som sagt inte bli snyggt, men jag har har målat 2 st nu med pensel och hammarlack big_smile Det blev inte så farligt fult ändå smile

638 Inlägg
31 oktober 2005
och varför i hela hvete ska du då lacka om dom om du inte bryr dig om hur det ser ur? Då kan dom väl vara som dom är nu, då du uppenbarligen inte bryr dig om det blir snyggt eller inte?

Kommer väl nånting här snart!

SSS -12
3 217 Inlägg
1 november 2005
Trådstartare
Det ska bli snyggare, misstolka mig rätt nu...

Dom var förjävliga innan, men dom ska bli bättre... Men det finns inget behov av att göra det noga! För att jag skiter i vilket, de ska få gå en vinter sen är det skroten... Man måste ju öva penseltekniken någonstans!

Renjägarn skrev:
och varför i hela hvete ska du då lacka om dom om du inte bryr dig om hur det ser ur? Då kan dom väl vara som dom är nu, då du uppenbarligen inte bryr dig om det blir snyggt eller inte?

Sök