Långtidsprojekt bmw 525 e34

Har alltid vart fast för e34or och fick syn på denna skönhet med kass topplockspacknings, så jag tänkte lika bra att handla! första prio är att fixa lack på kjolar och front samt lite små fix! och såklart fixa packningen. smider planer för en smidd motor med turbo, men tänker inte brådska med något!
  • 19 Följare
  • 8 240 Visningar
  • Projektet avslutat 30 januari 2014
funZ
11 augusti 2013 · 153 Inlägg

Cjonsson skrev:

funZ skrev:
hur går det? smile

Har varit lite seg det senaste! Har blivit mek på R:en men lite har allt gjorts på den! Fick bytt ratten till en bättre begagnad M-ratt och idag var jag och hämtade en V8 front, shadowline gälar och den breda huven efter att ha insett att förarbetet ägaren gjorde innan på fronten så blir det lite för mycket jobb för att få den perfekt! Kommer bilder inom kort!  Hur går det för dig? Har allt kikat på ditt projekt!

okej, jag hade också behövt bytt min ratt till original. låter gött med allt de du hämtat, vad fick du betala för allt om man får fråga? du kan ju försöka fixa fronten när du har tid över och se hur det blir, snyggt med udda frontar på e34 tycker jag smile för mig står det stilla nu, vet inte riktigt vad jag ska göra med den mer än ratten som inte kostar så mycket. håller på att ta körkort nu så lägger pengarna på det i första hand så man inte står där med en "fin" bil utan körkort tongue annars har jag planer för den när plånboken tillåter det wink

E34 535 projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=273416/ ta gärna en titt om du har lust :)
BMW E36 318IS "Lill-tysken" (1994)
Cjonsson
12 augusti 2013 · 156 Inlägg

Låter ju kanon! Ja körkort är ju ett måste innan;) Fick ge 1600 för allt

Volvo 242 DL "T5" (1976)
funZ
12 augusti 2013 · 153 Inlägg

Cjonsson skrev:
Låter ju kanon! Ja körkort är ju ett måste innan;) Fick ge 1600 för allt

haha precis wink inte så farligt dyrt. hoppas på lite bilder snart här då big_smile

E34 535 projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=273416/ ta gärna en titt om du har lust :)
BMW E36 318IS "Lill-tysken" (1994)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang