3941
Sök

Fler som börjar bli klara för att få köra sina drömmar... ?? =0)

egen företagare
630 Inlägg
22 april 2007
Groggmugg skrev:
pzymon skrev:
jag hade hoppats att bli klar till juli, men istället ligger båda bilarna på annons inkl, fälgarna och allt annat som hör min bil till.
men allt är till det bättre, mer kan jag inte säga...
och sponsorerna är glada iaf smile

Oki...... Hinner du få köra den nya bilen i sommar måntro?? Vad ska du köra med annars då?? hmm

jo, jag blir nog "klar" med den redan i juni big_smilebig_smilebig_smile

Beredare
561 Inlägg
22 april 2007
Trådstartare
pzymon skrev:
Groggmugg skrev:
pzymon skrev:
jag hade hoppats att bli klar till juli, men istället ligger båda bilarna på annons inkl, fälgarna och allt annat som hör min bil till.
men allt är till det bättre, mer kan jag inte säga...
och sponsorerna är glada iaf smile

Oki...... Hinner du få köra den nya bilen i sommar måntro?? Vad ska du köra med annars då?? hmm

jo, jag blir nog "klar" med den redan i juni big_smilebig_smilebig_smile

Gött!! big_smile

Mvh Jonas

2 014 Inlägg
22 april 2007
Till slutet av maj eller början av juni hoppas jag att den ska vara körklar...

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Maizer
22 april 2007
Jag hoppas min kommer ut till sommarn, men får ju ändå inte körkort förns hösten så det blir inte jag som kör då..

Drifttekniker VA
580 Inlägg
22 april 2007
Kommer vara påstäld 1maj. För då ska allt vara klart förhoppningvis smile

375 Inlägg
23 april 2007
Väntar nu bara på att det fina vädret ska komma tillbaks så tar jag premiärturen efter omlackering och diverse modifieringar big_smile

Living in the fastlane
128 Inlägg
23 april 2007
Har iof aldrig ställt av bilen men har fixat med den rejält i vår nu, viggen paketet komemr om några dagar dessutom sportavgas och aero vinge, sen kommer det en fet basllåda också då har jag typ min d römbil:)

1 723 Inlägg
23 april 2007
Har precis fått på nya 255or bak. Håller på att ta bort de gamla rektangulära dimljusen med parkeringsljus inborrat. Blir en separat lampa för parkljus och nytt runt dimlus, kanske lite svart galler runt för att fylla ut. En röd 3" siliconslang är beställd till luftfiltret, sen ska den ut när det är monterat. Måste ha nya hjulmuttrar runt om, varenda en glappade. Endel hade inte ens gängorna kvar. Hade varit kul att bli frånåkt av fyra däck. roll

mitten av maj kanske.
Senast redigerat av falloutboy (23 april 2007)

Sök