Solfilm/toning i Norrköping

jardinz
1 juli 2013 · 1 Inlägg

Hej!

Någon som vet en duktig solfilmare i Norrköping? Gärna relativt schysst pris också smile

Tack på förhand

Fritte84
19 augusti 2013 · 8 Inlägg

Puffar upp denna tråd efter en sökning och hoppas att någon besvarar..
Finns ju miljardtals med reggade från norrköping med gediget intresse för bilar så någon kanske kan besvara? smile

NEO666666
19 augusti 2013 · 36 Inlägg

Vet en bra firma i Linköping men kanske lite långt o åka.

Almen11 Kasta inte bäver i trähus
19 augusti 2013 · 265 Inlägg

Inte för att vara sån nu, men är inte detta lite fel del av forumet att posta denna tråd i? wink

Vad vore en bil utan turbo?
Nissan Skyline R33 GTST "Midnight Purple" (1993)
Mr_Felix
19 augusti 2013 · 134 Inlägg

Tipsar om Robin Lundell på rejmes. Vet inte om han jobbar i Norrköping eller Söderköping nu men han är duktig. Pris vet jag inte om du uppfattar som schysst men går ju att fråga om offert.

Fritte84
20 augusti 2013 · 8 Inlägg

NEO666666 skrev:
Vet en bra firma i Linköping men kanske lite långt o åka.

Namn på firman?

Mr_Felix skrev:
Tipsar om Robin Lundell på rejmes. Vet inte om han jobbar i Norrköping eller Söderköping nu men han är duktig. Pris vet jag inte om du uppfattar som schysst men går ju att fråga om offert.

Vet du nåt namn här på Garaget som man kan nå honom på?

NEO666666
20 augusti 2013 · 36 Inlägg

Map bilvård.  Lät de tona min förra bil blev jäkligt bra. De tar ut rutorna ur dörrarna och lägger dit filmen så det inte blir några fula glapp eller bubblor. Sen har de lite olika nivåer av svärta man kan välja imellan.

Här är en länk till deras sida:
www.mapbilvard.se

Fritte84
21 augusti 2013 · 8 Inlägg

NEO666666 skrev:
Map bilvård.  Lät de tona min förra bil blev jäkligt bra. De tar ut rutorna ur dörrarna och lägger dit filmen så det inte blir några fula glapp eller bubblor. Sen har de lite olika nivåer av svärta man kan välja imellan.

Här är en länk till deras sida:
www.mapbilvard.se

Tackar, ska kollas upp! smile

Fritte84
27 augusti 2013 · 8 Inlägg

Jag har nyss hämtat ut min bil från www.mapbilvard.se i Linköping, priset var i en rimlig prisnivå iaf i jämnförelse med de jag kollade på i norrköping.
Audi A4 avant var märket på bilen, skulle utan klagomål eller något negativt att nämna rekommendera denna firma!
Dom gör tydligen mycket jobb åt Engströms Bil i Linköping som är återförsäljare av Audi/VW.

PS: Dom tvättade även bilen åt mig utvändigt utan att jag ens frågade/bad om det och betalade inget extra smile

Senast redigerat av Fritte84 (27 augusti 2013)

NEO666666
27 augusti 2013 · 36 Inlägg

Du får lägga upp lite bilder så man får se hur det blev :-)

Fritte84
27 augusti 2013 · 8 Inlägg

NEO666666 skrev:
Du får lägga upp lite bilder så man får se hur det blev :-)

Fixade det, men dom tog bort mitt album pga att det inte fanns en helbild på bilen smile
Så löser det imorgon så jag uppdaterar här då det är fixat smile

NEO666666
27 augusti 2013 · 36 Inlägg

ska du på träffen i nkpg? så kan man ju få se den irl :-)

Fritte84
28 augusti 2013 · 8 Inlägg

Före:
http://oi40.tinypic.com/2hziv52.jpg

Efter:
http://oi44.tinypic.com/2choppt.jpg

NEO666666
28 augusti 2013 · 36 Inlägg

Snyggt :-)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang