1695
Sök

Smidigaste sättet skicka paket, säkert och smidigt

This is me
334 Inlägg
3 september 2013
Trådstartare
Hej!

Jag har hittat en köpare på en vinge som jag har haft ute på annons.

Jag har en fråga ang att skicka paket, vad är bäst för oss båda. Kollade på postförskott med då måste jag ha bankgiro vilket jag inte har. Någon som vet ett annat bra sätt för att ingen av oss ska behöva bli lurade?

847 Inlägg
3 september 2013
Tja, har för mej att bussgods är bra och smidigt, annars kan du ju kolla med dhl eller schenker , jag tycker posten funkar kanonbra smile glöm ej skriva ömtåligt på kartongen bara , annars e dom inte värst försiktiga enl. Mej då :p

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

948 Inlägg
3 september 2013
Bussgods med efterkrav, för då måste köparen betala först för att få ut varan. Du säger ditt kontonr när du skickar det så trillar dom in där, tar ett litet tag men funkat alltid när jag har sålt nått.

Mvh Tobbe

12 086 Inlägg
3 september 2013
Vid större paket som en vinge är Bussgods helt klart billigast. I övrigt så är bussgods ett jävla mög, långsamma och så får man hämta ut paketen i nån jordkällare.

This is me
334 Inlägg
3 september 2013
Trådstartare
Okej, ska kolla i första hand vad posten har att erbjuda smile

1 020 Inlägg
13 september 2013
Du har säkert redan skickat vingen, annars har du blocketpaket genom schenker.
Var billigast när jag skickade en vinge,  köparen måste lösa ut det o har 24 tim på sig att godkänna varan sen har du pengarna.
Bra lösning för både köpare o säljare

Om du inte är tokförbannad har du inte koll på vad som pågår

Sök