3264
Sök

Ta bort röstfunktion ?

911 Inlägg
25 april 2007
Trådstartare
Sorry, jag har sett någon sådan tråd men jag hittar den fan inte sad

Men iaf, jag undrar om man kan ta bort röstningen på bilarna  ? har redan fått en 1.a på min cordoba hmm  vill slippa se sånt fan hmm

//ZoRTeP

pic up the phone, wazzzaaa

DFFL
9 020 Inlägg
25 april 2007
Nu kommer du tycka att jag är dum, men:
Plåtfälgar, svart plast längst ner och 75hk...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 150 Inlägg
25 april 2007
joo kan hålla me dig har över 10 1:or och de tycker ja inte den e värd men tycker nån de så kan dem ju motivera rösten iaf smile

911 Inlägg
25 april 2007
Trådstartare
FireTraXX skrev:

hmm, Bara för att du hinner göra sånt på bara 1 vecka behöver inte jag kunna göra det !
Sen så kan du svara på min fråga också om du ska svara på denna tråd

1 417 Inlägg
25 april 2007
menar du att varje användare själv tillåter röster till sin egen bil, eller att ta bort det helt från sidan?

543 Inlägg
25 april 2007
Det är väl roligt att man kan rösta, men jag tycker att man måste skriva en kommentar när man röstar. Sen att du fått en 1a på din cordoba är väl inte så märkligt heller, som FireTraXX sa.

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Speed FMK
849 Inlägg
25 april 2007
Som firetraxx säger. Bilen är helt orginal, plåtisar och du har klistrat på ett eget klistermärke där det står khumo i nederkanten på bilen. Visst kanske 1 är att ta i men bilen är ju inte precis unik. Jag har själv fått 6st 2:or på min bil och visst gillar jag det inte men bilen är ju trots allt orginal. Jag tror du helt enkelt får acceptera att du kommer få ettor eller ta bilen offline.

Motivering skulle jag dock gärna vilja ha på alla ettor jag fått också tongue

Mvh Ludde

911 Inlägg
25 april 2007
Trådstartare
Holme skrev:
menar du att varje användare själv tillåter röster till sin egen bil, eller att ta bort det helt från sidan?

Det jag menar är inte att man ska ta bort hela röst systemet ur gorg ! utan att varje individ med bilar upplagda ska få bestämma om folk ska kunna få rösta på den valda bil man har lagt upp !

126 Inlägg
25 april 2007
Skulle man kunna ta bort röster skulle ju alla bilar va 5/5...

Du får väl ta bort bilen och lägga in den på nytt och hoppas att det går bättre.

911 Inlägg
25 april 2007
Trådstartare
RavenFrost skrev:
Skulle man kunna ta bort röster skulle ju alla bilar va 5/5...

Du får väl ta bort bilen och lägga in den på nytt och hoppas att det går bättre.

jag menar inte att man bara ska kunna få rösta på 5.or :S:S:S
att man inte ska kunna rösta på bilen alls ! Ni får gärna rösta 1000000 st ettor
men jag undrar fortfarande bara om man kan göra så ? och ändå ha bilen online

DFFL
9 020 Inlägg
25 april 2007
zortep skrev:
FireTraXX skrev:

hmm, Bara för att du hinner göra sånt på bara 1 vecka behöver inte jag kunna göra det !
Sen så kan du svara på min fråga också om du ska svara på denna tråd

Jag antar att din första mening var en fråga om ekonomi?
Då undrar jag varför du klagar över att du får ettor när du har en skittråkig bil som du inte har gjort något med?
Folk röstar ju inte på dina framtidsplaner, de röstar på nutidsbilderna.

Mitt svar är:
Folk röstar en etta av en anledning, den anledningen kan vara att de inte gillar bilen och den kan vara att de är avundsjuka.
Oavsett vad så är det deras röst.
Hade du blivit mycket gladare om folk skrivit: Tråkig bil eller Ful bil?

Förväntade du dig mer än en 2:a?
Den ser ju ut som en tråkig Cordoba med bamsetyg på sätena.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Administratör
11 968 Inlägg
25 april 2007
zortep skrev:
Sorry, jag har sett någon sådan tråd men jag hittar den fan inte sad

Men iaf, jag undrar om man kan ta bort röstningen på bilarna  ? har redan fått en 1.a på min cordoba hmm  vill slippa se sånt fan hmm

//ZoRTeP

Det går inte, alla bilar kan betygsättas.

Låser här så svar på frågan kommit fram.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök