Vrid yes, du behöver inte växla lika mycket med 800cc samtidigt som den inte varvar lika högt som 400 för att få ut kraft ifrån motorn. Egentligen kan du säkert glida runt på 400:an men hade du tänkt plocka bort stryptningen (vilket du troligtvis kommer göra efter ett tag) kommer du verkligen känna en stor skillnad på de båda.
Är det förövrigt en Kina-fyrhjuling eller en som egentligen är byggd för terrängen som du tänkt ha att glida runt på vägarna kvittar det dock då de ändå saknar köregenskaperna för att du ska kunna pressa de (tänker mest på vältningsrisken och sladdrighet som ställer till det vid aktiv körning)
Senast redigerat av Slash (10 oktober 2013)
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!