2341
Sök

Vad spelar ni för spel på xbox 360?

847 Inlägg
1 december 2013
Trådstartare
Tja! Skapar denna tråden särskilt för alla xbox 360 gamers

Vad brukar ni spela för spel? Själv spelar jag Trials Evolution flera timmar om dagen ibland

Lägg gärna upp lite bilder på det ni spelar

Jag kan börja med att lägga upp en video

Min gamertag på xbox är xRedLyn om någon spelar trials evolution här och vill ha en liten match online smile

http://www.youtube.com/watch?v=qGdBJ3rxQ-A (vet att jag förlorar ett par 100delar i början hehe)

Kommer att lägga upp ca 100 videos till på youtube framöver när tid finns smile

Sitter mest nu och försöker plocka så bra leaderboards platser nu, bästa plats är 7 i världen och tror det kommer va min bästa på ett bra tag ;P

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

160 Inlägg
6 december 2013
Viva Pinata..... big_smile

847 Inlägg
7 december 2013
Trådstartare
hehe okey, ja det har jag testat oxå, men inget för mej ;P

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

Delta_Rebel
8 december 2013
Crxkoffe skrev:

Vad brukar ni spela för spel? Själv spelar jag Trials Evolution flera timmar om dagen ibland

Min gamertag på xbox är xRedLyn om någon spelar trials evolution här och vill ha en liten match online smile

http://www.youtube.com/watch?v=qGdBJ3rxQ-A (vet att jag förlorar ett par 100delar i början hehe)

Sitter mest nu och försöker plocka så bra leaderboards platser nu, bästa plats är 7 i världen och tror det kommer va min bästa på ett bra tag ;P

Kör need for speed rivals just nu,spelet i sej är väl ingen sensation men är ett helt ok tidsfördriv.Annars är jag forza motorsportfreak,håller på och spelar forza 2,3,4 just NU;P

847 Inlägg
8 december 2013
Trådstartare
Delta_Rebel skrev:
Crxkoffe skrev:

Kör need for speed rivals just nu,spelet i sej är väl ingen sensation men är ett helt ok tidsfördriv.Annars är jag forza motorsportfreak,håller på och spelar forza 2,3,4 just NU;P

okej nice, har varit sugen på att köpa rivals men har inte gjort det bara, tongue , jag kör forza 4 & 5 men 4an är nog roligast och drifta på smile har köpt o byggt massor med bilar för typ 10 000 000 ( 10miljoner )

Sök