3441
Sök

Galen man försökte köpa min familjs bruksbil

ich
21 juni 2013
Trådstartare
Fläkten slutade fungera på Saaben så motorn blev överhettad och havererade. Allt väl, pengar betyder inget, men så plötsligt när vi står där så kommer det fram en farbro i 50 årsåldern och försöker köpa bilen. Vi förklarar att den inte är till salu men han ger sig inte utan börjar bli nästan hotfull. När vi kör ifrån i en annan bil så springer hans son efter så vi får trycka gasen i botten och lämna stället.

Det hela kändes mycket märkligt och jag har nu oro inför vad som inträffade vid tiodraget i Uddevalla igårkväll.

Har nån här varit med om detta?

847 Inlägg
21 juni 2013
what? det har jag aldrig hört innan, men det händer alltid nåt nytt varje gång man är ute o far, därför ska man ha ett basebollträ i bilen fall de krisar wink (vilket du skulle behövt tongue )

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

1 020 Inlägg
22 juni 2013
Märkliga folk.
Han måtte varit riktigt saabfrälst.
Drogare?

Om du inte är tokförbannad har du inte koll på vad som pågår

847 Inlägg
22 juni 2013
andreas1 skrev:
Märkliga folk.
Drogare?

då måste det varit du då ju? du har ju ett par stycken wink

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

1 020 Inlägg
22 juni 2013
Crxkoffe skrev:
andreas1 skrev:
Märkliga folk.
Drogare?

Ha ha ha nja åldern stämmer ju inte:)

Om du inte är tokförbannad har du inte koll på vad som pågår

847 Inlägg
22 juni 2013
andreas1 skrev:
Crxkoffe skrev:
andreas1 skrev:
Märkliga folk.
Drogare?

Ha ha ha nja åldern stämmer ju inte:)

hehe nä det kanske den inte gjode tongue

ich
23 juni 2013
Trådstartare
Rille0 skrev:
va det ziggisar? troligtvis..

Vet inte. Men de talade engelska. För övrigt tror jag inte att romer är mer kriminella än andra människor. De romer som bor där jag bor är skötsamma och rediga människor och som i likhet med de flesta andra invandrare är ordentliga och skötsamma smile
Senast redigerat av volkswage_n (23 juni 2013)

371 Inlägg
18 december 2013
jaha saab folk är ju lite märkliga big_smile

Saabifierad
2 031 Inlägg
18 december 2013
Han kanske precis fått höra att Saab börjat tillverka bilar igen och blev riktigt sugen på att köpa en Saab direkt wink
Senast redigerat av Slash (18 december 2013)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

1 319 Inlägg
18 december 2013
Varför överhettade bilen? Har tydligen inträffat att vissa har blivit utsatta för att gärningsmännen ser när ni går in i butiken och vilken bil ni hade, dom gör någonting med eran bil när ni är i butiken, och när det går galet försöker dom hjälpa till, framfusiga obehagliga människor.

_----------'

Sök