Ang biltemas 2 din Bilstereo

_Jonex_ Byggare Behm
23 december 2013 · 562 Inlägg

Hillman är väl just Kina-skräp ?? Kan då inte påminna mig om att det är ett etablerat märke. JVC,Sony,Kenwood, Alpine, Pioneer,Blaupunkt, Vdo.. där har du några.

Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.
PerArne Mycke vill ha mer...
24 december 2013 · 611 Inlägg

Hillman, Denver, Soundmax m.m är ju sånt där billigt skit som vill vara lite wannabe av dom större märkena.

//Per-Arne
correo
29 december 2013 · 11 Inlägg

PerArne skrev:
Hillman, Denver, Soundmax m.m är ju sånt där billigt skit som vill vara lite wannabe av dom större märkena.

Har själv haft hillman' och den spelade riktigt bra.

it_mutt Avstängd
29 december 2013 · 10 388 Inlägg

_Jonex_ skrev:
Hillman är väl just Kina-skräp ?? Kan då inte påminna mig om att det är ett etablerat märke. JVC,Sony,Kenwood, Alpine, Pioneer,Blaupunkt, Vdo.. där har du några.

Märkligt att ett företag som funnits sen...05-06-något inte är lika etablerat som Sony eller Pioneer som funnits i ~70 år wink


PerArne skrev:
Hillman, Denver, Soundmax m.m är ju sånt där billigt skit som vill vara lite wannabe av dom större märkena.

Och det är just därför dessa finns. För att en del nöjer sig med en enhet som "låter" eller som bara, och inte mer än så, gör det de vill ha, för småpengar.

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
correo
29 december 2013 · 11 Inlägg

it_mutt skrev:

_Jonex_ skrev:
Hillman är väl just Kina-skräp ?? Kan då inte påminna mig om att det är ett etablerat märke. JVC,Sony,Kenwood, Alpine, Pioneer,Blaupunkt, Vdo.. där har du några.

Märkligt att ett företag som funnits sen...05-06-något inte är lika etablerat som Sony eller Pioneer som funnits i ~70 år wink


PerArne skrev:
Hillman, Denver, Soundmax m.m är ju sånt där billigt skit som vill vara lite wannabe av dom större märkena.

Och det är just därför dessa finns. För att en del nöjer sig med en enhet som "låter" eller som bara, och inte mer än så, gör det de vill ha, för småpengar.

Ja du' då är dagens pioneer kinaskit med för dom görs ju i kina idag :

SubmergedPotato Nullzwei!
29 december 2013 · 60 Inlägg

correo skrev:

it_mutt skrev:

_Jonex_ skrev:
Hillman är väl just Kina-skräp ?? Kan då inte påminna mig om att det är ett etablerat märke. JVC,Sony,Kenwood, Alpine, Pioneer,Blaupunkt, Vdo.. där har du några.

Märkligt att ett företag som funnits sen...05-06-något inte är lika etablerat som Sony eller Pioneer som funnits i ~70 år wink


PerArne skrev:
Hillman, Denver, Soundmax m.m är ju sånt där billigt skit som vill vara lite wannabe av dom större märkena.

Och det är just därför dessa finns. För att en del nöjer sig med en enhet som "låter" eller som bara, och inte mer än så, gör det de vill ha, för småpengar.

Ja du' då är dagens pioneer kinaskit med för dom görs ju i kina idag :

Allt görs i Kina idag. Datorn du sitter vid, teven du tittar på bingolotto på. Din iPhone du ringer med.

Allt. Men företag som Pioneer har egna fabriker, där man tillverkar sina produkter under stränga förhållningsregler. Hade exempelvis en sådan stereo varit tillverkad i Europa hade den kostat dubbelt så mycket, fast varit exakt samma grejj..

Volkswagen EOS "Airlift Performance" (2007)
Volvo 164 "Pappas" (1973)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang