va ska ni göra på semestern?

BBR
30 april 2007 · 348 Inlägg

Blir att jobba troligen, inte det roligaste, men att ha pengar gör livet bra mycket enklare

Kanske dra iväg till Metallica konserten om man får tag på några biljetter, hutlösa priser på blocket nu iaf.

En del bilkörning blir det nog också, det är ju rikigt skönt att köra bil smile

Sushikocken Sleeper
1 maj 2007 · 3 084 Inlägg

skaffa en kleinbus och dra genom sverige på sweden rock(klart), kanske tyskland och wacken också men det blir en pengafråga kanske blir MC ist. smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
loudness
1 maj 2007 · 4 554 Inlägg

har 1 vecka semester och de blir öland och dansveckan! dansa supa busa och ha skoj:D

Alecci
1 maj 2007 · 2 014 Inlägg

Minsta möjliga under de två veckor jag har... Med ett heltidsjobb (som lastbilschaffis), eget företag och renovering av bostadsrätten har man tillräckligt mycket att göra normalt sett ändå. Så jag ska slappa!

Nästa år däremot, om inget oförutsett inträffar, blir det road trip i Europa/Tyskland och förhoppningsvis lite bankörning på den legendariska ringen!

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Karlzzon The One Evolution
1 maj 2007 · 1 627 Inlägg

har ingen

Fäll ner pungen och landa
Julleman Lastbilschaffis
1 maj 2007 · 41 Inlägg

Ja, tar studenten den 8 Juni, så jag börjar väll på Jobbet på måndag, så någon semester blir det inte. Men den 12 juli ska jag ta ledig 2 dagar, för då ska man ju på Metallica smile Är det någon mer som ska dit?

Smärta är vekhet som lämnar kroppen
kohler
1 maj 2007 · 671 Inlägg

Julleman skrev:
Ja, tar studenten den 8 Juni, så jag börjar väll på Jobbet på måndag, så någon semester blir det inte. Men den 12 juli ska jag ta ledig 2 dagar, för då ska man ju på Metallica smile Är det någon mer som ska dit?

Jupp där ses vi! Ingen semester här inte... blir hjullastarn på bruket hela sommarn!

Second is the first loser
Sanci
1 maj 2007 · 41 Inlägg

ska jobba hela sommaren men sen i aug så drar jag tre veckor till cypern....leva loppan

Lanjin
1 maj 2007 · 757 Inlägg

Semester? vad e det

Granit Ahapp..
1 maj 2007 · 36 Inlägg

slappa hela semestern wink

Tjejer fejkar orgasm, killar fejkar hela förhållanden
VictorD Med Jetplan i generna
1 maj 2007 · 413 Inlägg

Jag har ingen semester i sommar. Ska istället bo i nya sommarhuset under större del av sommaren. Närmare till jobbet ifrån stugan än vanliga huset så valet blev enkelt wink Annars skulle det nog blivit Danmark/Tyskland med familjen. Men det får vara.

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
chrgus 119 Hk/Liter
1 maj 2007 · 246 Inlägg

Blir några veckor i sommastugan, bara hoppas på bra väder också..
Sen blir det en vecka i bulgarien med massa polare  big_smile

Move your mind
Farleykarley
1 maj 2007 · 406 Inlägg

Dagen efter midsommar blir de roadtrip till Spanien och skall väl stanna där ca 3 veckor, sen kommer man kommer hem lagom till Rudskogen i Norge smile

Carlsson
1 maj 2007 · 68 Inlägg

jag ska till classic car week i rättvik det får man inte missa,en hel vecka med gymt mkt folk snygga bilar å alkohol:D

blinka med blåljusen om du vill "rejsa"!
BMW 328 cab (1995)
BMW 330 (2003)
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
1 maj 2007 · 991 Inlägg

semester?har ingen..

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
dallelito med lem
4 maj 2007 · 1 147 Inlägg

lata mig konstant i 4 veckor.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
vectra--power
4 maj 2007 ·

Greja med vectran!!!!!!!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang