3065
Sök

SVT 1 - Ettor och nollor del 1

Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
10 februari 2014
Trådstartare
Är inte en alltför stor TV-människa men såg del 1 idag på tv-serien Ettor och nollor på SVT1 sedan dottern har feber och sov i soffan här. Kunde inte flytta mig utan väcka henne så jag råkade bara se och fängslades av serien. Ganska bra tyckte ja framför allt hur den berättas under avsnittets gång. Ser framemot del 2....

Nån mer som såg den som gilla den eller kanske en annan reaktion?

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***

618 Inlägg
10 februari 2014
Jag kollade! Tyckte den var bra för att vara en svensk serie. smile

Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
10 februari 2014
Trådstartare
Kollan skrev:

jag kan säga att många svenska serier håller hög kvalité idag, dels med handling, scener och mm
med en ganska blygsam budget att röra sig med kan man åstadkomma riktigt bra minsann. Dels gilla jag man valt Göteborg som "skurkstad" denna gång lol gangstern Karl är klokren i sin roll

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***

618 Inlägg
10 februari 2014
valle22 skrev:
Kollan skrev:

jag kan säga att många svenska serier håller hög kvalité idag, dels med handling, scener och mm
med en ganska blygsam budget att röra sig med kan man åstadkomma riktigt bra minsann. Dels gilla jag man valt Göteborg som "skurkstad" denna gång lol gangstern Karl är klokren i sin roll

Nja, innan denna är det väl Snabba cash 1 och Falk-serien som varit bra, tycker jag.

Sök