Bilinspektör "M....." som huserar i norra Skaraborg.

Saabo
8 maj 2007 · 224 Inlägg

Jag tycker att det värkar roligt att ha honnom i närheten. Typ som snuten i "nu blåser vi snuten" (film) någon snut som aldrig ger sig.. och varje gång han pratar om sig själv (som han alltid gör) så nämner han hela sitt namn med konstapeln framför tongue han får gärna komma och bråka med mig.. jag skulle bara skratta åt han och ge han en liten biljackt tongue

Snurrigt...
il duce
8 maj 2007 · 69 Inlägg

Inlägg raderat!

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.

/admin

Senast redigerat av chrizz (8 maj 2007)

mazda 323 gtr
ScottaN Medlem 5280
10 maj 2007 · 552 Inlägg

Saabo skrev:
Jag tycker att det värkar roligt att ha honnom i närheten. Typ som snuten i "nu blåser vi snuten" (film) någon snut som aldrig ger sig.. och varje gång han pratar om sig själv (som han alltid gör) så nämner han hela sitt namn med konstapeln framför tongue han får gärna komma och bråka med mig.. jag skulle bara skratta åt han och ge han en liten biljackt tongue

Gör du det så kan jag lova dig att du kommer få gå från platsen.. han kommer finkamma din bil och sätta körförbud på minsta lilla grejen.

Han gav mig reg.bes pga förkort fjädrigsväg och att mina däck hade tagit i hjulhuset lite.. Och detta konstatera han bara genom att det va ett skav märke på ena däcken + att han tryckte lite på huven.. Sen skratta han åt mig när jag fråga om det blir en om besiktning o sa att jag skulle vara glad om jag enns fick köra bilen mer för detta skulle saab aldrig godkänna på sina bilar och då skulle den aldrig komma igenom en reg.besiktning.
Men men nu har man en saab som är reggad med 20" fälgar smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang