MAC mini vägrar installera Flash Player.

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
18 mars 2014 · 17 559 Inlägg

Japp. Försöker komma överens med min mac... Följetongen fortsätter... Tänkte att det kan vara bra om man kan titta på streamad film på den. Flash player behövs.

Efter att ha laddat ner från Adobes hemsida så installerar den snällt till 50%. Sen vill datorn att jag avslutar "Safari" dvs webbläsaren. Trots omstart och inte öppnat denna...

Vad göra? Suck.

En Mac mini med OS X Montain Lion. 6 månader gammal.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
addej Papperator
18 mars 2014 · 50 Inlägg

hmm, testa och installera Google Chrome. det brukar ha nån sorts inbyggd flashplayer. iallafall på windows, men testa!

Kollan
18 mars 2014 · 618 Inlägg

Jag antar att du inte bara kryssar safari? Högerklicka på ikonen och tryck avsluta.

Danne_1977
23 mars 2014 · 3 292 Inlägg

Sök efter uppdateringar genom att klicka på det lilla äpplet längst upp till vänster, troligen kommer den hitta en del uppdateringar.. installera dessa och starta om dator.. sen testar du att installera Flash igen...

** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
23 mars 2014 · 17 559 Inlägg

Danne_1977 skrev:
Sök efter uppdateringar genom att klicka på det lilla äpplet längst upp till vänster, troligen kommer den hitta en del uppdateringar.. installera dessa och starta om dator.. sen testar du att installera Flash igen...

Väntade på att du skulle svara... :-)
Tack. Provar detta senare. Just nu är det storstädning med alla möbler/apparater ute. Vårstädning som man sa förr...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang