Audiovox VME 9309 TS fråga..

Sydeken
30 december 2011 · 750 Inlägg

hallå köpte en begagnad Audiovox VME 9309 TS till bilen igår som jag nu har kopplat in. Till min fråga, när jag stoppar i en DVD skiva kommer det upp en text där det står ungefär så här ''it is illegal to watching movies while you drive..'' osv .. och när jag trycker ner den texten så får jag fram filmen i ungefär 1 sec sen försvinner den och går tillbaka till menyn tongue  är det någon som vet hur jag ska göra för att lösa problemet, jag har själv sökt på internet och kollat manualen men hittar inget sad

är tacksam för svar, MVH sydeken !!

« ʂpʟ ɗʏŋɑɱɪɕʂ, кейɯɔɔð, β2 ɑʊðɪɔ »
Dцьstэp
Saab 9-3 SE 2,0 t "midnightbAzz" (1998)
Frippe_L Gladen Audio
30 december 2011 · 2 388 Inlägg

Finns säkert en kabel som ska jordas direkt i chassit som i ditt fall är kopplad till handbromsen?

(Eller rättare sagt så är den kopplad som den ska nu, men för att kunna kolla på film när bilen rullar får den kopplas till chassiet istället)

Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Volkswagen Passat 3B "VolksGladen" (1999)
Sydeken
30 december 2011 · 750 Inlägg

Frippe_L skrev:
Finns säkert en kabel som ska jordas direkt i chassit som i ditt fall är kopplad till handbromsen?

(Eller rättare sagt så är den kopplad som den ska nu, men för att kunna kolla på film när bilen rullar får den kopplas till chassiet istället)

Helt rätt, va ute och klödda lite och de va bara att jorda den i chassit smile

« ʂpʟ ɗʏŋɑɱɪɕʂ, кейɯɔɔð, β2 ɑʊðɪɔ »
Dцьstэp
Saab 9-3 SE 2,0 t "midnightbAzz" (1998)
martin_xxx
26 april 2014 · 20 Inlägg

Tja, ja har åxå en sådan stereo men får ej musikvideos att fungera vet ej villket format man lär ha på dom för att det skall fungera. Någon som vet ?

Volkswagen Color Concept "The Frog" (1995)
Volkswagen Passat Alltrack "Familjebilen" (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang