Köp råd, Q7 V12 eller RS6 V10

cruel88 CREW FTR
17 juni 2014 · 435 Inlägg

opel_vectra_gts skrev:

hangman skrev:
nu hade denna gått lite långt kanske men så sjukt fet...

http://www.blocket.se/goteborg/BMW_X6_M … 14&w=3

denna va också sjukt fin http://www.blocket.se/vastmanland/Bmw_x … 14&w=3 ...endast 6k mil och bra pris.....spara ett par hundra K...

X6 är så jäkla ful bil så de finns inte. hellre X5 smile

men det är ju som alltid.. person till person.

håller med till 100%

FUCKTARD RACING CREW
cruel88 CREW FTR
17 juni 2014 · 435 Inlägg

Haha, varken arv eller triss är med i detta köp. Jobbar fortfarande inte natt men har mkt annat att göra på min fritid än åka alt ringa o fråga! där av kolla ja här!

vad de har min mogenhet att göra så har jag ALDRIG ägt en 740 prutt bil!! vill du veta så ba kolla på mina "gamla" bilar så ser du vad JAG ägt innan!

aldrig gillat Bmw och JA jag har både åkt och sätt en X6m OCH X5m o inget ja gillar!  min a6a är nästan större invändigt enligt min mening!

hangman skrev:

cruel88 skrev:
åsikter man vill ha, inte påhopp om ens ekonomi och mil man kör som ditt tidigare inlägg.

Min åsikt är NEJ bmw gillar ja inte på väldigt många ställen o just X6 är sjukt ful tar hellre en x5m men även där många saker som gör att bmw inte ens kvalar in på min köpa bil lista

hangman skrev:
jag personligen hade valt x6M modellen ist....för dom sjuka pengarna. Den är fan snyggare och fetare....det är min åsikt tongue

Inga påhopp, men när du sover från 07.00-18.00 och inte kan ringa audi fråga lite om bilar för över en halv miljon är lite konstigt, att du har 4 mil till jobbet och sen kör 100 mil i veckan är också otroligt, Att du inte gillar BMW x6m, ja den är speciell i designen, men säga att du inte gillar den, du har förmodligen inte ens sett en M modell i verkligheten och absolut inte åkt i en känner jag på mig.

Du verkar som en 19 årig kille som kört 740 med rosa tärningar, som antingen fått ett arv eller vunnit på triss, för du verkar inte direkt mogen för en sån bil, just saying

FUCKTARD RACING CREW
Djo
18 juni 2014 · 10 157 Inlägg

Detta är varken lyx fällan eller kronofogden om han säger sig ha råd och vill köpa en får han väl göra det.

Har absolut inte råd med en sådan och och nog inte många andra heller men om någon har råd oavsett hur fan han fått råd så får han väl köpa. Varför ska vi bry oss om vederbörandes ekonomi.

back on topic for every body.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Severin
18 juni 2014 · 1 587 Inlägg

Om du nu har så gott om pengar som du påstår och kan betala 6-700k kontakt utan att känna det som ett större bekymmer så ska väl inte reparationskostnader vara ett problem? Du köper bilen för att köra och njuta av den big_smile Så ser jag på saken iallafall.

P.S.
Om du har för mycket pengar skänk bort lite till mig ;D haha

cruel88 CREW FTR
18 juni 2014 · 435 Inlägg

Äntligen nån vettig person här

Djo skrev:
Detta är varken lyx fällan eller kronofogden om han säger sig ha råd och vill köpa en får han väl göra det.

Har absolut inte råd med en sådan och och nog inte många andra heller men om någon har råd oavsett hur fan han fått råd så får han väl köpa. Varför ska vi bry oss om vederbörandes ekonomi.

back on topic for every body.

FUCKTARD RACING CREW
cruel88 CREW FTR
18 juni 2014 · 435 Inlägg

hur jag har råd och fått in pengar i sammanhanget är oviktigt men cash is king.

har kollat upp mkt nu, service är inte så jätte mkt dyrare än bilen ja har idag! soppa mässigt är de samma (konstigt nog) laga ja de kan kosta! men normalt så kostar de inte mer än nån annan bil så länge man inte behöver byta bromsar;) bilen ligger på 470-600K för en som gått runt 8-13K mil full dok.

Severin skrev:
Om du nu har så gott om pengar som du påstår och kan betala 6-700k kontakt utan att känna det som ett större bekymmer så ska väl inte reparationskostnader vara ett problem? Du köper bilen för att köra och njuta av den big_smile Så ser jag på saken iallafall.

P.S.
Om du har för mycket pengar skänk bort lite till mig ;D haha

Senast redigerat av cruel88 (18 juni 2014)

FUCKTARD RACING CREW
panda666
18 juni 2014 · 4 250 Inlägg

cruel88 skrev:
hur jag har råd och fått in pengar i sammanhanget är oviktigt men cash is king.

har kollat upp mkt nu, service är inte så jätte mkt dyrare än bilen ja har idag! soppa mässigt är de samma (konstigt nog) laga ja de kan kosta! men normalt så kostar de inte mer än nån annan bil så länge man inte behöver byta bromsar;) bilen ligger på 470-600K för en som gått runt 8-13K mil full dok.

Severin skrev:
Om du nu har så gott om pengar som du påstår och kan betala 6-700k kontakt utan att känna det som ett större bekymmer så ska väl inte reparationskostnader vara ett problem? Du köper bilen för att köra och njuta av den big_smile Så ser jag på saken iallafall.

P.S.
Om du har för mycket pengar skänk bort lite till mig ;D haha

fan om du har så mke cash så skulle jag själv köpt en ford raptor en sån där amerikansk monster istället. käkar både bmwn och audin tillsammans till frukost.

https://www.google.se/search?q=ford+rap … mp;bih=897

den ser riktigt grym ut och du kan köra överallt samt drifta^^

cruel88 CREW FTR
18 juni 2014 · 435 Inlägg

aldrig mer amrikanskt skiit bara haft problem med dom 2 ja har haft.. tror knappast att prestanda mässigt att en raptor tar en q7 v12 på nästan 700 diesel hk och 1200nm efter chip


panda666 skrev:

cruel88 skrev:
hur jag har råd och fått in pengar i sammanhanget är oviktigt men cash is king.

har kollat upp mkt nu, service är inte så jätte mkt dyrare än bilen ja har idag! soppa mässigt är de samma (konstigt nog) laga ja de kan kosta! men normalt så kostar de inte mer än nån annan bil så länge man inte behöver byta bromsar;) bilen ligger på 470-600K för en som gått runt 8-13K mil full dok.

Severin skrev:
Om du nu har så gott om pengar som du påstår och kan betala 6-700k kontakt utan att känna det som ett större bekymmer så ska väl inte reparationskostnader vara ett problem? Du köper bilen för att köra och njuta av den big_smile Så ser jag på saken iallafall.

P.S.
Om du har för mycket pengar skänk bort lite till mig ;D haha

fan om du har så mke cash så skulle jag själv köpt en ford raptor en sån där amerikansk monster istället. käkar både bmwn och audin tillsammans till frukost.

https://www.google.se/search?q=ford+rap … mp;bih=897

den ser riktigt grym ut och du kan köra överallt samt drifta^^

FUCKTARD RACING CREW
mb_pucken
18 juni 2014 · 5 088 Inlägg

Tror det inte spelar så stor roll vad du köper, kan bli lika dyrt med båda dom när de är dax och reparera smile
Jag hade i ditt fall valt bil efter vad jag vill ha och hoppats på att den höll i hop wink
Bytte bromsar på någon värsting Audi på jobbet förut, kostade ca 10k mer än vad jag gav för min bil :-p tror summan blev strax över 40k för skivor och belägg fram smile

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965
Mercedes C250DT "BabyBenz" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang