Saab 9-3SS ''Black Loudy'' Total makeover

Nu när golfen är såld är det dags för ett nytt vassare projekt! Jag utgår från en Saab 9-3 SS årsmodell 2004 som kommer få en total makeover! Snabb info om vad som ska hända Motoruppgradering Ca 400hk Aero paket Svart kaross med orange lister Egen modding Rejält ljudpaket
  • 24 Följare
  • 8 861 Visningar
  • Uppdaterades senast 27 juni 2014
kamran77
26 juni 2014 · 32 Inlägg

Fan va nice... Ska du dippa själv?
Har en kompis som har provat att dippa med sprayburk (bara smådelar av sin bil) men han får den inte så slät, det ser mer ut som en apelsinskal...

Healiy
26 juni 2014 · 68 Inlägg

kamran77 skrev:
Fan va nice... Ska du dippa själv?
Har en kompis som har provat att dippa med sprayburk (bara smådelar av sin bil) men han får den inte så slät, det ser mer ut som en apelsinskal...

Hej!

Nej jag ger mig inte på sådant, inte min avldelning smile Andreas Carbon Racing (ACR) i Mönsterås ska dippa den. Kostnad ca 6000kr. smile

Kolla gärna in mitt Saab projekt! Black Loudy
Saab 9-3ss "Ghost" (2004)
Oschpister
26 juni 2014 · 308 Inlägg

Healiy skrev:

kamran77 skrev:
Fan va nice... Ska du dippa själv?
Har en kompis som har provat att dippa med sprayburk (bara smådelar av sin bil) men han får den inte så slät, det ser mer ut som en apelsinskal...

Hej!

Nej jag ger mig inte på sådant, inte min avldelning smile Andreas Carbon Racing (ACR) i Mönsterås ska dippa den. Kostnad ca 6000kr. smile

Vad ingår då? Någon specialdip du ska ha? Lät dyrt annars.. Man köper ju ett helt "gör det själv" kit för 4-5 tusen.. smile

Finland - Lite Enklare, Lite Roligare.
Mitt projekt: Volvo S60 T6 AWD
Healiy
27 juni 2014 · 68 Inlägg

Gitarrmetarn skrev:

Healiy skrev:

kamran77 skrev:
Fan va nice... Ska du dippa själv?
Har en kompis som har provat att dippa med sprayburk (bara smådelar av sin bil) men han får den inte så slät, det ser mer ut som en apelsinskal...

Hej!

Nej jag ger mig inte på sådant, inte min avldelning smile Andreas Carbon Racing (ACR) i Mönsterås ska dippa den. Kostnad ca 6000kr. smile

Vad ingår då? Någon specialdip du ska ha? Lät dyrt annars.. Man köper ju ett helt "gör det själv" kit för 4-5 tusen.. smile

Han tvättar och monterar bort det som krävs. Men som sagt han har erfarenheten så bättre resultat än om man gör det själv+ rätt maskiner. Samt sparar tid:)

Kolla gärna in mitt Saab projekt! Black Loudy
Saab 9-3ss "Ghost" (2004)
Oschpister
27 juni 2014 · 308 Inlägg

Healiy skrev:

Gitarrmetarn skrev:

Healiy skrev:

Hej!

Nej jag ger mig inte på sådant, inte min avldelning smile Andreas Carbon Racing (ACR) i Mönsterås ska dippa den. Kostnad ca 6000kr. smile

Vad ingår då? Någon specialdip du ska ha? Lät dyrt annars.. Man köper ju ett helt "gör det själv" kit för 4-5 tusen.. smile

Han tvättar och monterar bort det som krävs. Men som sagt han har erfarenheten så bättre resultat än om man gör det själv+ rätt maskiner. Samt sparar tid:)

Ja precis, blir ju säkert bra mycket bättre än om man gör själv och samtidigt om det plockas bort delar så blir det ju ett bättre resultat, jag förstår! Ser fram emot resultatet big_smile

Finland - Lite Enklare, Lite Roligare.
Mitt projekt: Volvo S60 T6 AWD
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang