Inga problem, köp en liten adapter där två st 3,5mm blir till en och plugga in lågnivån i hörlursutgången. Köpte min på BRL men det finns lite överallt.
okko har en sån liggandes + en auxkabel men de är så att jag får ut massa annt ljud vill ju bara ha ut basljudet från ljudkortet De e ju en 5,1 ljudkort så jag vill veta vikken som e sub utgången å hur kopplar ja föratt bara få fram basljudet
Om du misstänker att basarna är trasiga så är det bara att mäta resistansen i talspolarna med en multimeter. Eftersom det är 4 Ohms impedans så borde resistansen vara runt 3,3-3,8 Ohm gissningsvis.
ska ta och göra de . annars så shar ja kommit fram till att lådan kan no vara för stor för basarna när man spelar i i ett stort rum lådan e på 126 liter med 2 st 4 tums rör
Som någon redan skrev, är du säker på att du har en stabil strömförsörjning som orkar mata effekt?
Skulle jag ha ett bilsteg inomhus skulle jag köra på ett bra bilbatteri och en "Ladac"underhållsladdare. Men då kan man lika gärna köpa ett riktigt slutsteg/förstärkare för hemmabruk då bara laddaren går på 5 lapp.